Talietje Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 ik heb zonet een toestelletje geïnstaleerd voor foto's die je op je gsm hebt getrokken over te zetten naar je computer. maar ik snap er helemaal niets van hoe je het moet doen! kan iemand me helpen? enkele screens: ik klik op album dan heb ik dit, ik klik bovenaan op downloaden vanaf toestel. en nu? of heb ik misschien iets verkeerd gedaan? Reageren
Talietje Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 ik heb echt dringend de oplossing nodig!! Reageren
Juice Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) ik heb echt dringend de oplossing nodig!! Misschien kun je eens op Google.nl kijken? En zit er geen gebruikershandleiding bij of een hulpprogramma? Bewerkt: 10 mei 2006 door Juice Reageren
ViceAgent Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Hey tallex, Ik kan zo een twee drie ook niet opmaken uit de plaatjes wat 't probleem is, zo te zien doe je alles goed, maar krijg je misschien een specifieke foutmelding? Verder is het altijd aan te raden om eventjes in de handleiding of, als het gedownloade software is (legaal mag ik hopen), even in de readme te kijken. Sorry dat ik je niet zomaar verder kan helpen maar ik heb gewoonweg meer informatie nodig over wat er niet lukt. (Het foto's downloaden lukt dus niet: maar waar gaat het fout, enzovoorts.). Ik hoop echt dat het gaat lukken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.