Jump to content

Zou GTA 4 zich weer afspelen in Liberty City?


Ice Cube

Zou GTA 4 zich weer afspelen in Liberty City?  

172 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou GTA 4 zich weer afspelen in Liberty City?

    • ja
      12
    • nee
      152


Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SimmerALPHA

    3

  • Ice Banana

    3

  • Piet-Herr

    3

  • Da Phoenix

    3

Het zou wel leuk zijn dat je begint in Liberty City en een paar missies doet op de drie eilanden (ongeveer 3 op elk eiland) en dat je dan naar de nieuwe stad vliegt en vervolgens niet meer terug kan naar Liberty City.

Zou wel leuk zijn als afsluiting van de trilogie.

Maar ikzelf denk dat ze dat niet gaan doen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Liberty City vind ik zelf een leuke stad.. niet te klein maar ook weer niet te groot..

ik hoorde een paar keer het gerucht 6x zo groot dan San Andreas? Dan moeten een verdraaid goed systeem

hebbe want volgens mij moet je dan om elke hoek van een straat je spel laden.. zelf hoop ik dat het

Liberty City en Vice City en San Andreas in 1 word dat je bijvoorbeeld kunt vliegen van stad naar stad..

Link to comment
Delen op andere websites

Niet in Liberty City, want R* weet zelf natuurlijk dondersgoed dat na 2 keer Liberty City veel mensen gaat vervelen. Het wordt absoluut een nieuwe stad ik voel het.

Of het wordt San Andreas weer, omdat San Andreas Stories misschien te groot wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Of alle steden die tot nu toe gebruikt zijn. Dan zou het een super-groot spel zijn, misschien onbruikbaar. Maar het zal supervet zijn.

Als je in LC eenmaal de stad gek gemaakt hebt, moet je wel ontsnappen naar Vice City, omdat je anders gepakt of vermoord wordt. Dan via Vice City als je die uitgespeeld hebt naar SA. Elke keer op elk deel een vette eindmissie (dus in totaal 3). Maar goed een nieuwe wereld is ook interessant.

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt zeker niet nogmaals liberty city, die is overigens al 4x! gebruikt... het word een heel nieuw verhaal met geheel nieuwe steden...

4 X ??

Gta I Gta III Gta Liberty City Stories .. 1 , 2 , 3 :puh:

Je bedoelt toch niet die kleine scene in San Andreas ?

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt zeker niet nogmaals liberty city, die is overigens al 4x! gebruikt... het word een heel nieuw verhaal met geheel nieuwe steden...

4 X ??

Gta I Gta III Gta Liberty City Stories .. 1 , 2 , 3 :puh:

Je bedoelt toch niet die kleine scene in San Andreas ?

je vergeet gta advance ;)

Link to comment
Delen op andere websites

LOl, snapt nou bijna niemand dat die TRILOGIE is afgesloten dus er geen flashbacks meer zulllen zijn naar andere GTA's en laat staan de Steden! GTA IV neit in liberty city veel te klein.. IEts vernieuwends ik weet het zeker!

Eindelijk iemand die het snapt: Iedereen loopt maar te roepen: Nee dat is saai,maar dat is niet van toepassing want de Trilogie is afgesloten...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...