Jump to content

Zou GTA 4 zich weer afspelen in Liberty City?


Ice Cube

Zou GTA 4 zich weer afspelen in Liberty City?  

172 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou GTA 4 zich weer afspelen in Liberty City?

    • ja
      12
    • nee
      152


Recommended Posts

LOl, snapt nou bijna niemand dat die TRILOGIE is afgesloten dus er geen flashbacks meer zulllen zijn naar andere GTA's en laat staan de Steden! GTA IV neit in liberty city veel te klein.. IEts vernieuwends ik weet het zeker!

Eindelijk iemand die het snapt: Iedereen loopt maar te roepen: Nee dat is saai,maar dat is niet van toepassing want de Trilogie is afgesloten...

Ik snap het ook hoor :D

Ik hoop echt dat GTA IV zich niet weer in Liberty City gaat afspelen (niet dat ik eraan twijfel of zo)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SimmerALPHA

    3

  • Ice Banana

    3

  • Piet-Herr

    3

  • Da Phoenix

    3

Geen slechtere naam, maar wel voor veel GTA fans een terleurstellig denk ik, een nieuwe stad, nieuwe mogelijkheden etc. Ikzelf ben wel op LC uitkekeken, een nieuwe frisse stad, als je het mij vraagt.

Ik ben het eens met Typhoon

Er moet een nieuwe stad komen

Ik dacht aan een Soort maffia wijk en Dan een Ghetto er naast

En dan een muurt er tusen

en een poort

Dat dan de bedoeling is om rijk te worden en ruzie te maken tot de poort en de muur weg is

K heb een beetje fantasie gebruikt :puh:

Wat vinden jullie ervan? :cya::Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop van NIET. Een nieuwe stad zou het beste zijn, maar los santos mag er ook inzitten voor de beginmissies en dat er dan een cutscene komt waarin het personage naar een geheel nieuwe stad vertrekt.

Bewerkt: door Jericho
Link to comment
Delen op andere websites

:@ echt alle GTA versies hebben met dat saaie stad te maken eerst GTA 3 dan hoor je over barcos bristo in GTA VC in het begin staat er liberty city in San Andreas als je op New game drukt en het laden klaar is dan Kmt er GTA LCS............Grrrrrrrrrrrr waarom persee met dat stad :duh::@

ik heb op nee gestemd -

ik had er eerst een plaatje van gezien en hij reed volgens mij bij de pier in Los Santos.. dus misschien weer San Andreas? :cab:

dat zal vijner zijn :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...