Jump to content

OFFICIEEL: GTA Vice City Stories aangekondigd

Recommended Posts

Geplaatst:

Het nieuws feest gaat door nu de Game Expo in Los Angeles aan de gang is. Ook wel beter bekend als E3. Zojuist is er een persbericht door Take 2 Games uitgebracht met het nieuws dat Grand Theft Auto: Vice City Stories exclusief voor op PSP uitkomt in de herfst van 2006. Vice City Stories gaat zich afspelen in het uit Grand Theft Auto: Vice City bekende Vice City. Het spel bevat een compleet nieuw verhaal en compleet nieuwe missies. Tevens bevat het weer een nieuwe goede soundtrack. Nu hopen dat we eindelijk krijgen te weten wat er met Tommy Vercetti gebeurde.

Bron: http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=195825

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LucasV

8

• VforV

4

• mertin

3

• .::FLIPKIP::.

2

Geplaatst:

Aaah... yes yes, ik vraag me zo af wat e allemaal gebeurt, misschien ga ik zelfs een psp aanschaffen.

Het wordt nu wel heel leuk met lcs en vcs.

Ik kan al niet wachten op de 1e screens e.d.

Geplaatst:

dat is mooi! nu moet het forum geen upcoming gta psp meer heten maar eigenlijk grand theft auto vice city stories, misschien wel een hele nieuwe categorie nu het officieel is ;)

Geplaatst:
dat is mooi! nu moet het forum geen upcoming gta psp meer heten maar eigenlijk grand theft auto vice city stories, misschien wel een hele nieuwe categorie nu het officieel is ;)

Dat is mischien wel een goed idéé :klap:. Verder is het echt cool dat er een ook een ViceCity Stories komt, als er binnenkort ook een SanAndreas Stories komt ga ik waarschijnlijk wel een psp aanschaffen. Duur aparaat maar wel handig voor onderweg of op reis. Of natuurlijk tijdens het computeren :).

Met 2 nieuwe versie's van GTA op komst; gaan we waarschijnlijk veel nieuwe leden verwelkomen. In ieder geval dat hoop ik :cya:.

Geplaatst: (bewerkt)

InsideGamer:

Het spel staat gepland voor een Europese release op 20 oktober dit jaar.

Kut, oktober pas. Ik had 'm graag in de zomervakantie gezien.

Bewerkt: door LucasV

Ik zit er nu echt zwaar over na te denken om ook een psp te kopen, ik ga in de zomervakantie waarschijnlijk veel werken, dus veel geld verdienen. Misschien koop ik voor dit geld wel een psp, maar dat weet ik nog niet zeker, ik kan denk ik beter even geduld hebben en wachten tot Vice City Stories voor de ps2 uitkomt. (een half jaar later waarschijnlijk :-( ) Ik heb namelijk wel een ps2 gelukkig waarop ik alle GTA's heb, binnenkort ook Liberty City Stories.

Ik zie nog wel wat ik doe, een psp is wel duur en om hem nou alleen te kopen voor 1 spel is ook een beetje zonde.....

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Als er ook nog een San Andreas stories komt word ik pissig

Laat ze wat nieuws te verzinnen inplaats van gewoon een oude porten op een nieuwe console met nieuwe missie's en verhaallijn

Geplaatst:

Dat is mooi nieuws, dit haalt me meer over de streep om een PSP aan te schaffen. Vooral nu Vice City Stories uitkomt. Ik wil eens weten wat er gebeurt met Tommy Vercetti.

Geplaatst:

De site staat nu ook online. Daar staat ook het logo op en het is het grand theft auto logo met daaronder vice city stories in het vc lettertype.

Klik

Geplaatst:

Geweldig. Ik ben echt benieuwd, ik sta nu op punt om een PSP te kopen, dus ik ben zéér benieuwd. Goh, wat lijkt me dat toch vet. Vice City stories. Ik ben benieuwd of het zich opnieuw afspeelt in Vice City, zo te merken wel. Wouw, ik kijk er echt naar uit! 8)

Geplaatst:

Ik kijk er al naar uit. Ik hoop dat hij nog beter wordt dan Liberty City Stories. Ik hoop dat er veel verbeterd is van graphics want tussen GTAIII en GTA VC was er niet veel veranderd wat grahpics betreft. Ook wil ik dat ze nu wel helicopters en vliegtuigen in het spel stoppen, en dat je natuurlijk kan zwemmen. Dat heldere water vraagt je toch om een duik te nemen? Ik weet zeker (of dat hoop ik toch) dat het een goede storyline is en stiekem hoop ik dat hij langer is dan die van LCS.

Geplaatst:

Laat ze wat nieuws te verzinnen inplaats van gewoon een oude porten op een nieuwe console met nieuwe missie's en verhaallijn

Iets nieuws?

Wat is die nieuwe storyline en missies dan? :puh:

Gun de mensen die een slechte pc hebben en die nooit GTA3 en GTA VC kunnen spelen hebben ook eens wat :t

Ik zal hem natuurlijk ook weer direct kopen. :tu:

Geplaatst:

Iets nieuws?

Wat is die nieuwe storyline en missies dan? :puh:

Gun de mensen die een slechte pc hebben en die nooit GTA3 en GTA VC kunnen spelen hebben ook eens wat :t

Ik zal hem natuurlijk ook weer direct kopen. :tu:

Mwa, ik denk wel dat mensen de Grand Theft Auto-serie nu niet zo serieus meer nemen, sterker nog; beu zijn. En de PlayStation Portable heeft meer nodig dan ports, dit begint zo'n beetje belachelijke vormen aan te nemen; van PS2 naar PSP en dan weer terug naar PS2. Ik vind het wel heel sneaky van Rockstar hoor door steeds dezelfde steden te recyclen.

De inspiratie is kennelijk ver te zoeken bij Rockstar. Grand Theft Auto is fockin' Mario aan het inhalen qua uitmelkerij. Zucht, uit principe die shit niet meer kopen zou ik haast zeggen.

nice gta vc was men eerste gta en is ook de gta waar ik het meeste plezier heb aan beleeft ik kijk er al naar uit om hem om men psp'tje te zien stralen _O_

Bewerkt: door hydra-hunter-cheata

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...