Jump to content

OFFICIEEL: GTA Vice City Stories aangekondigd

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb Vice City nooit z'n leuk spel gevonden, en ik heb voornamelijk lopen kloten.

Ik denk dus dat ik Dezter maar koop i.p.v VCS!

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LucasV

8

• VforV

4

• mertin

3

• .::FLIPKIP::.

2

Geplaatst:

Als er ook nog een San Andreas stories komt word ik pissig

Laat ze wat nieuws te verzinnen inplaats van gewoon een oude porten op een nieuwe console met nieuwe missie's en verhaallijn

Iets nieuws?

Wat is die nieuwe storyline en missies dan? :puh:

Gun de mensen die een slechte pc hebben en die nooit GTA3 en GTA VC kunnen spelen hebben ook eens wat :t

Ik zal hem natuurlijk ook weer direct kopen. :tu:

Mwa, ik denk wel dat mensen de Grand Theft Auto-serie nu niet zo serieus meer nemen, sterker nog; beu zijn. En de PlayStation Portable heeft meer nodig dan ports, dit begint zo'n beetje belachelijke vormen aan te nemen; van PS2 naar PSP en dan weer terug naar PS2. Ik vind het wel heel sneaky van Rockstar hoor door steeds dezelfde steden te recyclen.

De inspiratie is kennelijk ver te zoeken bij Rockstar. Grand Theft Auto is fockin' Mario aan het inhalen qua uitmelkerij. Zucht, uit principe die shit niet meer kopen zou ik haast zeggen.

Overdrijven is ook een vak he :puh:

Tot nu is LCS het enigste spel waar ze de stad 'gerecycled' hebben. Bij vorige GTA's was het altijd een andere stad :t

En ze komen nu met GTA 4, wat ook helemaal anders zal zijn..

Geplaatst: (bewerkt)

Als er ook nog een San Andreas stories komt word ik pissig

Laat ze wat nieuws te verzinnen inplaats van gewoon een oude porten op een nieuwe console met nieuwe missie's en verhaallijn

Iets nieuws?

Wat is die nieuwe storyline en missies dan? :puh:

Gun de mensen die een slechte pc hebben en die nooit GTA3 en GTA VC kunnen spelen hebben ook eens wat :t

Ik zal hem natuurlijk ook weer direct kopen. :tu:

Mwa, ik denk wel dat mensen de Grand Theft Auto-serie nu niet zo serieus meer nemen, sterker nog; beu zijn. En de PlayStation Portable heeft meer nodig dan ports, dit begint zo'n beetje belachelijke vormen aan te nemen; van PS2 naar PSP en dan weer terug naar PS2. Ik vind het wel heel sneaky van Rockstar hoor door steeds dezelfde steden te recyclen.

De inspiratie is kennelijk ver te zoeken bij Rockstar. Grand Theft Auto is fockin' Mario aan het inhalen qua uitmelkerij. Zucht, uit principe die shit niet meer kopen zou ik haast zeggen.

Overdrijven is ook een vak he :puh:

Tot nu is LCS het enigste spel waar ze de stad 'gerecycled' hebben. Bij vorige GTA's was het altijd een andere stad :t

En ze komen nu met GTA 4, wat ook helemaal anders zal zijn..

En volgend jaar komt Grand Theft Auto: San Andreas Stories. Dat zijn er drie. Drie teveel. Eerlijk; heb jij niet liever een geheel nieuwe stad?

Ik wil weer verwonderd raken.

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:

Ik begin nu toch echt te twijfelen als ik geen psp ga aanschaffen. Want vond vice city echt een heel mooie stad. Ik koop waarschijnlijk wel een psp als hij wat in prijs is verlaagd.

Geplaatst:

JUIST omdat Vice City zo'n mooie stad is wil ik GEEN remake van Vice City. Niet perse omdat het uitmelken is, maar omdat ik weer zo'n mooie stad wil zien.

Geplaatst:
JUIST omdat Vice City zo'n mooie stad is wil ik GEEN remake van Vice City. Niet perse omdat het uitmelken is, maar omdat ik weer zo'n mooie stad wil zien.

Als je nooit eerder Vice City gespeeld hebt is het toch niet erg? Ik had ook nog geen GTAIII gespeeld toen ik LCS speelde dus ik had er geen problemen mee. Heb je die toch, koop het dan niet ;).

Geplaatst:

Als je nooit eerder Vice City gespeeld hebt is het toch niet erg? Ik had ook nog geen GTAIII gespeeld toen ik LCS speelde dus ik had er geen problemen mee. Heb je die toch, koop het dan niet ;).

Ik weet dat een groot deel Grand Theft Auto: Vice City wél heeft gespeeld, dat Grand Theft Auto: Vice City voor slechts een briefje van twintig in de winkel ligt en dat mensen de serie nu beu zijn. Ik wil net zo'n prachtige stad als Vice City op een handheld zien, maar dan gloednieuw.

Geplaatst:
Ik heb Vice City nooit z'n leuk spel gevonden, en ik heb voornamelijk lopen kloten.

In het begin dat ik VC had vond ik het ook niet zo leuk (omdat ik eerst SA speelde). Maar nu begint het leuker te worden. :)

Ik weet dat een groot deel Grand Theft Auto: Vice City wél heeft gespeeld, dat Grand Theft Auto: Vice City voor slechts een briefje van twintig in de winkel ligt en dat mensen de serie nu beu zijn. Ik wil net zo'n prachtige stad als Vice City op een handheld zien, maar dan gloednieuw.

GTA Vice City ligt bij ons (voor PC) in de winkel voor €11,99 (ik heb het voor die prijs gekocht), ik heb het vandaag zelfs voor €9,99 zien staan. En een echte GTA-fanaat wordt de serie denk ik niet zo snel beu. Trouwens, nu is het de tweede keer dat de stad Vice City (in 3D) gebruikt wordt.

Geplaatst: (bewerkt)
GTA Vice City ligt bij ons (voor PC) in de winkel voor €11,99 (ik heb het voor die prijs gekocht), ik heb het vandaag zelfs voor €9,99 zien staan. En een echte GTA-fanaat wordt de serie denk ik niet zo snel beu. Trouwens, nu is het de tweede keer dat de stad Vice City (in 3D) gebruikt wordt.

Maar wacht: Wat wil jij? Alweer Vice City of een geheel nieuwe stad, net zo mooi als Vice City?

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:

Ik weet dat je er niet naar vroeg, maar ik geef mijn mening toch :puh:

Vice City vond ik als stad niet geweldig, daarom zie ik liever een nieuwe stad. De lichtinval was

ik VC wel fijn (in elk geval fijner dan in SA of LCS). Dat moet zo behouden worden!

Het wachten is op Oktober!

Geplaatst:
Maar wacht: Wat wil jij? Alweer Vice City of een geheel nieuwe stad, net zo mooi als Vice City?

Natuurlijk is een nieuwe stad leuker (tenzij het een we-maken-snel-even-een-nieuwe-stad-voor-die-volgende-GTA-op-de-PSP is.), maar nog eens in Vice City is toch ook leuk. Vooral omdat de graphics enzo verbeterd zullen zijn en dan kan je zoals in LCS weer vergelijken met het Vice City van 1986 en het Vice City van 19..

Geplaatst:

Ik snap rockstar wel hoor. Ze gebruiken niets voor niets dezelfde stad opnieuw. Een geheel nieuwe stad betekent: nieuwe en verbeterende mogelijkheden, dit wordt erg moeilijk aangezien de game op de psp overgezet moet worden.

Ook een reden is denk ik dat ze het binnenkort ook druk gaan krijgen met GTA IV, en daar moet ook een geheel nieuwe verhaallijn en steden gemaakt worden.

En wie weet willen ze met de verhaallijn die in Vice City Stories komt wel duidelijk maken wat Tommy Vercetti nou precies gedaan heeft waardoor hij in de gevangenis gekomen is.

Je weet het nooit met rockstar......

Geplaatst:

Natuurlijk is een nieuwe stad leuker (tenzij het een we-maken-snel-even-een-nieuwe-stad-voor-die-volgende-GTA-op-de-PSP is.), maar nog eens in Vice City is toch ook leuk. Vooral omdat de graphics enzo verbeterd zullen zijn en dan kan je zoals in LCS weer vergelijken met het Vice City van 1986 en het Vice City van 19..

Vice City is leuk, het is gewoon zo dat ik Grand Theft Auto: Vice City helemaal grijs heb gespeeld, waar ik goede herinneringen aan heb. En daarom wil ik juist een nieuwe stad; ik wil weer verwondert zijn, het nieuwe spel helemaal grijs spelen en er een uiteindelijk weer een fantastische herinnering aan over houden.

Je speelt nu weer in diezelfde stad, daardoor zal ik nooit echt het gevoel krijgen dat ik een eeuwige klassieker in handen heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...