Jump to content

OFFICIEEL: GTA Vice City Stories aangekondigd

Recommended Posts

Geplaatst:

best ook dom dat ze hier vervolgen op maken hebben ze ook bij Gta 3 gedaan dus moet er ook een vervolg op san andreas komen waarom eigenlijk niet van Gta 1 en londen en 2 :?

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LucasV

8

• VforV

4

• mertin

3

• .::FLIPKIP::.

2

Geplaatst: (bewerkt)
best ook dom dat ze hier vervolgen op maken hebben ze ook bij Gta 3 gedaan dus moet er ook een vervolg op san andreas komen waarom eigenlijk niet van Gta 1 en londen en 2 :?

Het klassieke Grand Theft Auto speelt zich af in Liberty City, Vice City en San Andreas. De steden zijn nu in 3D.

Grand Theft Auto IV vind zich volgens sommigen in Londen plaats, alleen dat is nog niet zeker.

Je kan hem al Pre-Orderen Klik, het zijn wel engels pre-order sites.

Ik haal de Nederlandse versie van Grand Theft Auto: Vice City Stories op 20 oktober 2006. Het is maar drie dagen langer wachten, daar bestel ik dus geen Amerikaanse voor. Ik zal wel heel vroeg bij de winkels moeten zijn, zodat het spel nog niet uitverkocht is als ik daar aankom. Maar bij Grand Theft Auto: Liberty City Stories verliep ook alles prima, dus daar lig ik niet wakker van.

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:

Op WikiPedia staat het volgende over Vice City Stories, is dat officieel bevestigd?

Grand Theft Auto: Vice City Stories

--------------------------------------------------------------------------------

Dit spel van de bekende GTA reeksen zal zich (zoals de tittel al zegt) afspelen in Vice City (Zie: Grand Theft Auto Vice City) De hoofdrolspeler is dezelfde als Gta Vice City Tommy Vercetty. Rockstar North geeft nog niets vrij van wat er allemaal zal gebeuren en met Vice City. We weten wel echter dat de gangs van VC de hele stad hebben ingenomen.

Geruchten:

--------------------------------------------------------------------------------

De airbase in West Island zal weg zijn Escobar International Airport zal vergroot worden Human Memorial Stadium zal meer activiteiten bieden De zeehaven al een zeearm krijgen V.A.J FINANCE zal meer wolkenkrabbers krijgen (vermoedelijk 2 meer) Er is een politiestation minder zijn (verm. in Ocean View) Een nieuw eiland zal ontdekt worden in een missie die zal dan geheel van jouw worden. Je investeert dan $ 100.000 voor een brug naar je eiland Vercetty Estate zal je terugvinden ingestort

V.C.P.D

De politie kan van jouw worden als je een politiestation koopt (dan krijg je geen wanted stars meer) Patrol Invest Group zal zich aansluiten bij de politie

Overheidsgebouwen:

medica

Alle ziekenhuizen krijgen een andere naam en de ambulances zijn verandert maar er komen geen ziekenhuizen bij. Je kan ook apothekers kopen.

Veiligheid

Je kan het hoofdkwartier zien van de FBI (in Downtown nabij het VCN gebouw). het gebouw van CSI Miami kun je zien.

Animatie

Je kan gaan golfen in Leaf Links, er zullen ook meer activiteiten zijn in het HMS (namelijk vermoedelijk 5 in totaal) Je kan ook basketten in het steegje voor een politiebureau

Snelheid

Je hebt nog altijd Sunshine Cars met de streetraces

Toerisme

Er zijn veel meer toeristen op het Oostelijke eiland en minder aan het Westelijke eiland.

Is dat allemaal officieel bevestigd, of gewoon door actieve fans verzonnen?

Geplaatst:

Die info is op Wikipedia gezet door een anonieme gebruiker, en is complete onzin. Hierom werkt WikiGTA dus alleen met een besloten groep. Wanneer er meer info bekend wordt, wordt dit uiteraard op WikiGTA geplaatst, met betrouwbare bron.

Geplaatst:
Die info is op Wikipedia gezet door een anonieme gebruiker, en is complete onzin. Hierom werkt WikiGTA dus alleen met een besloten groep. Wanneer er meer info bekend wordt, wordt dit uiteraard op WikiGTA geplaatst, met betrouwbare bron.

Officieel is het zowieso niet maar ik wil best geloven dat dit geruchten zijn die de ronde gaan.

Wikipedia controleerd alle artikelen met grote regelmaat en zal dus nooit artikelen laten staan die nergens op slaan, deze geruchten kun je dus best serieus nemen.

Geplaatst:

Op Wikipedia staat het dan ook al op de lijst van te-verwijderen-pagina's. :puh: Maak je nu niet blij met een dode mus, dit is echt verzonnen onzin. Ter illustratie, dit heeft meer dan een half jaar op Wikipedia gestaan over GTA SA:

Op zijn [Carl's] terugkeer naar zijn buurt, zijn er een paar corrupte politie mannen die hem beschulden van een moord. CJ is gedwongen op een avontuur te gaan die hem brengt naar alle uithoeken van de staat San Andreas, om zijn familie te redden en om controle te krijgen over de straten. Hoofddoel van de Forelli onderneming in San Andreas is om daar wraak te nemen voor de dood op zijn overleden broer Sonny, die wij herinneren als de crimelord van Vice City.

Tommy die nu in Las Venturras woont, vond spoedig het "mafioso plannen" uit. Tussen de gezichten kunnen wij benadrukken naar de geweldige Steve Scott die goed in Los Santos gevestigd is; Colonel Cortez die wij kennen, leeft momenteel in San Fierro, en zijn metgezellen zijn gevestigd in Las Venturra (huis van het Vercetti Management) Kent Rosenberg en Avery Carrington.

Een nieuw karakter dat deel van het hoofdplot zal zijn, is het hoofd van politie in San Fierro (nog steeds naamloos).

Zij beslissen te vechten met de Forelli's door het verenigen van machten met de Liberty City's Stadsmaffia, de Leone Familie.

Het is te zeggen dat Don Salvatore persoonlijk Tommy gaat bezoeken om hem te helpen dingen uit te zoeken.

Het plan dat hij voorstelt is om CJ "uit het spel" te halen, zij weten al reeds dat deze Carl Johnson is uitgezonden om "Mr. Vercetti" te vermoorden, zodat dit dus is waarom Carl Johnson in het midden van een moord geval vast zit.

Geplaatst:

Lantyz ik hou me mond wel.. :puh::sst:

Maar ik weel wel even zeggen :bonk: dat het best een gerucht kan zijn, er wordt daar niet gezegt dat het feiten zijn die daar staan, dus om het helemaal niet serieus te nemen lijkt me ook niet de bedoeling.

Geruchten kunnen namenlijk ook verzonnen zijn, er werd een tijdje geleden nog verteld dat de nieuwe grote GTA, GTA London zou heten. :Y

• 1 maand later...
Geplaatst:
ehm... das waar geloof ik. of heb je het nu over SA?

Ik dacht het niet, Londen zal nooit meer een rol spelen in GTA.

Bovendien is Londen al gebruikt in GTA: London 1969.

• 1 maand later...
Geplaatst:

cool mmar ik ben dan oook benieuwt wat er met Tommy Vercetti gebeurt meschien moet je voor hem werken :Y:cab: lijkt me echt cool toe ik gta:vc uitgespeelt hat voelde ik me de mafia baas van vice city. :sigaar: ik zal dat nooit meer vergeten die zweer in dat spel het was echt top!. je zal bijna bergingen te dansen op die muziek :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
cool mmar ik ben dan oook benieuwt wat er met Tommy Vercetti gebeurt meschien moet je voor hem werken :Y:cab: lijkt me echt cool toe ik gta:vc uitgespeelt hat voelde ik me de mafia baas van vice city. :sigaar: ik zal dat nooit meer vergeten die zweer in dat spel het was echt top!. je zal bijna bergingen te dansen op die muziek :puh:

Ik denk niet dat dit kan want Vice City Stories (1984) speelt zich maar liefst 2 jaar voor Vice City (1986). Zoals je waarschijnlijk weet komt Tommy Vercetti uit de gevangenis in het spel Vice City en dan heeft hij er al heel lang in gezeten. Dus Tommy Vercetti komt helaas niet in Vice City Stories, wel zien we de vriend van Tommy weer terug namelijk Lance Vance zijn broertje Victor is de hoofdrol speler van het verhaal hij is een 28jarige marinier. Ook zul je Ricardo Diaz weer tegen komen en veel dingen zullen nog in aanbouw zijn er is een woonwagen park waar het volgens de geruchten om draait. Zo genoeg informatie? :)

Bewerkt: door SummerBase
  • 1 maand later...
Geplaatst:
Cool hopelijk komt hij ook nog voor de ps2 uit want mijn psp doe ik niet vaak meer mee

wrm niet da is gwoon geld weg gooien

ik zit bijna de heledag achter me psp

maar ik kan er ook mee MSNEN en DIT FORUM mee bekijken :clown::schater:

is het bekend hoe veel gta's ze nog maken?

Als er ook nog een San Andreas stories komt word ik pissig

Laat ze wat nieuws te verzinnen inplaats van gewoon een oude porten op een nieuwe console met nieuwe missie's en verhaallijn

Iets nieuws?

Wat is die nieuwe storyline en missies dan? :puh:

Gun de mensen die een slechte pc hebben en die nooit GTA3 en GTA VC kunnen spelen hebben ook eens wat :t

Ik zal hem natuurlijk ook weer direct kopen. :tu:

Mwa, ik denk wel dat mensen de Grand Theft Auto-serie nu niet zo serieus meer nemen, sterker nog; beu zijn. En de PlayStation Portable heeft meer nodig dan ports, dit begint zo'n beetje belachelijke vormen aan te nemen; van PS2 naar PSP en dan weer terug naar PS2. Ik vind het wel heel sneaky van Rockstar hoor door steeds dezelfde steden te recyclen.

De inspiratie is kennelijk ver te zoeken bij Rockstar. Grand Theft Auto is fockin' Mario aan het inhalen qua uitmelkerij. Zucht, uit principe die shit niet meer kopen zou ik haast zeggen.

Overdrijven is ook een vak he :puh:

Tot nu is LCS het enigste spel waar ze de stad 'gerecycled' hebben. Bij vorige GTA's was het altijd een andere stad :t

En ze komen nu met GTA 4, wat ook helemaal anders zal zijn..

Ik ben zow erg fan van GTA dus ik MOET ze gwoon spelen en waarschijnlijk ook KOPEN!! _O_

Geplaatst:

Ik wil hem ook vet graag spelen, en ook kopen, ik moet alleen nog ff m'n ouders overhalen (wat niet echt lukt :-(:N ) Ik wil hem wel zo snel mogelijk kopen, en natuurlijk spelen (wat ik het hele weekend non stop ga doen als ik hem heb :puh: )

Geplaatst:

Kun je voorstellen Zo werd hij nog maar aangekondigt en zoo is hij alweer twee keer uitgesteld en licht nu bijna voor het grijpen 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...