Jump to content

sa speedometer

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen ik heb een vraag,

weeten jullie waar ik een speedometer kan downloade een goeie die ook egt werkt.

want ik heb er 1 gedownload van spookie sa speedometer die je zo makkelijk kan draaien door in het schermpje op load mod te klikke werkt bij mij nie.

en als ik de dll versie er van download staat er als ik Sa wil starte GRAND THEFT AUTO SA requires at least DIRECTX version 9.0:S

terwijl ik die op me computer heb staan.

kan iemand me helpen.

me forum naam is hydra90.

of mail me trug naar markhoven@dbinet.nl

mailen vind ik ook goed eigenlijk beter kijk maar.

mzzls

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Hydra90, welkom op het forum. :cya:

Ten eerste wens ik je een warm welkom, maar een email in je post plaatsen is verboden. Andere mensen kunnen je inbox vol gaan spammen met berichten en dat is niet fijn. Daar zou ik het op prijs stellen dat je het weghaald.

In dit topic vind je allemaal informatie over de Speed-o-meter of Kilometer per uur teller. Daar staat tevens ook de download van de speed-o-meter. Het is wel een link.

Mocht het spel het na installeren van deze mod het niet doen? Dan kun je de mod verwijderen door de geback-upte bestanden terug te zetten, of het spel opnieuw te installeren. Mocht, die mod dus niet werken. Dan kun je altijd de speed-o-meter of de kilometer per uur teller downloaden op GTAGames (Volgens mij staat hij daar).

Alvast succes! :Y

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

heey ruurd31,

ik sal dat berichtje weg halen maar hoe doe ik dat oja ik heb nog een vraagje die speedometer waarvan je de link gaf nar gtagarage die heb ik gedownload de proxy dll versie met een dll bestandje die heb ik uitgepakt in de map van gta SA directory waar gtasa.exe inzit

maar nu heb ik me instellingen ingesteld en dubbel klik op icoon van gta Sa op bureaublad maar

dan segt ik dat ik directx 9.0 nodig heb so als ik eeder al sij.

maar dat heb ik al beetje vreemd he??

moet ik soms een andere versie van directx 9.0 hebbe?

groetjes,

hydra90

Oh dat probleem. Dat probleem heb ik gister nog behandeld, dus hij zit nog vers in het geheugen! :D Ik zal je helpen: Het enige wat je kunt doen om dit probleem te verhelpen is dit (hieronder). Wat je niet hoef te doen is de nieuwste versie van Direct X te installeren. Dit zal namenlijk niet helpen, maar dit wel:

1) De back-up die je gemaakt hebt, weer terug zetten. Als je dat doet, dan is het spel weer zoals je het spel net geïnstalleerd had. Dus helemaal "schoon" en zonder mods en iets anders.

2) Heb je perongelijk het spel niet geback-uped, dan kun je de makkelijkste manier doen. Gewoon het spel deïnstalleren, en daarna weer opnieuw installeren. Nu is het spel weer helemaal "schoon". Je kunt nu weer San Andreas spelen.

Als dit gelukt is, dan meot hij het weer doen. Succes jongen! :Y

Bewerkt: door Ruurd31
heey ruurd31,

ik sal dat berichtje weg halen maar hoe doe ik dat oja ik heb nog een vraagje die speedometer waarvan je de link gaf nar gtagarage die heb ik gedownload de proxy dll versie met een dll bestandje die heb ik uitgepakt in de map van gta SA directory waar gtasa.exe inzit

maar nu heb ik me instellingen ingesteld en dubbel klik op icoon van gta Sa op bureaublad maar

dan segt ik dat ik directx 9.0 nodig heb so als ik eeder al sij.

maar dat heb ik al beetje vreemd he??

moet ik soms een andere versie van directx 9.0 hebbe?

groetjes,

hydra90

dus als ik je bergrijp heb je directx 9.0 nodig zoals hij al aan geeft :sigaar:

als je die al hebt geinstalleerd wordt het tijd voor een update of het weghallen van de speedometer

voor als je geen directx 9.0 hebt moet je hier wezen >>>>>> HIER<<<<<<<<<<

Bewerkt: door killerfragger
Geplaatst:

heey ruurd,

ik heb nu een nieuwe versie van directx gedownload

9.0 SDK of het nieuw is weet ik nie ff kijke of ie nu werkt/.

maybe werkt het niet omdat ik alles bijna gemod heb in me spel.

ff kijke

haha bedankt he voor al dat advies tot nu toe:P:D

groetjes,

Hydra

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...