.::FLIPKIP::. Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 hallo allemaal, hier kan je al je eigengemaakte filmpjes plaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Leuk idee!! Alleen denk ik dat er niet zoveel mensen zijn die nu nog Vice City filmpjes maken In het San Andreas home made movies ben ik ook 1 van de weinigen die daar soms wat filmpjes post, dus zal het hier wel heel erg stil worden, maar dat is mijn mening. Als er toch mensen zijn die Vice City filmpjes hebben gemaakt of gaan maken dan kun je die natuurlijk gerust hier posten EDIT: Misschien ga ik wel eens een keer een Vice City filmpje maken inplaats van een San Andreas filmpje.....wie weet...... Bewerkt: 10 mei 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 ik heb zelf een filmpje met nfsunderground en vc gemaakt! (het is maar 28 mb) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2006 kan je de download link ook geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2006 Ik ga er ook nog wel is een maken denk ik... maar ik heb eerst nog wat goede ideeen voor ee San Andreas filmpjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.