Rekam Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Vinden jullie deze prijzen redelijk voor een PlayStation 3. Ze vervangen gewoon het dollarteken door het euroteken. In de VS kost een PS3 499 dollar en 599 dollar. Omgerekend is 390 euro en 468 euro, maar in Europa vervangen ze het dollarteken voor een euro teken en betalen we dus 499 euro en 599 euro voor een PS3. Met andere woorden: We betalen hier 109 euro en 131 euro meer (teveel dus) voor precies hetzelfde apparaat! Zouden ze de perfecte wisselkoers moeten gebruiken of moeten ze de adviesprijs aanhouden? Reageren
Le MrG Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Dit had je ook in het Playstation3 Topic kunnen plaatsen Ik vind het jammer dat we te veel moeten betalen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 We worden idd weer flink genaaid. Maarja wat kunnen we eraan doen. Reageren
LucasV Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Ik ga niet zo diep in de buidel tasten voor een console. Ik wacht op een prijsverlaging of ik koop de console NIET. Reageren
Jowx Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Als je de wisselkoersen uitrekend, dan de BTW erbij opteld en het afrond kom je op die prijzen uit.. Bewerkt: 11 mei 2006 door Jowx Reageren
Rekam Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Als je de wisselkoersen uitgerkend, dan de BTW erbij opteld en het afrond kom je op die prijzen uit.. Verdorie, dat is waar. Ik had vergeten de BTW erbij te tellen. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Mijn maakt het niet uit hoe duur, Ik koop toch die van 60GB. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Als je de wisselkoersen uitgerkend, dan de BTW erbij opteld en het afrond kom je op die prijzen uit.. Verdorie, dat is waar. Ik had vergeten de BTW erbij te tellen. Bij de Amerikaanse prijs zal toch vast ook wel iets als BTW zitten, of doen ze daar niet aan in Amerika? Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ik koop hem (nog) niet vanaf het begin. Dan moet ik maar een jaartje wachten. Ik vind het schandalig dat ze zo'n hoge prijs voor de Ps3 neerleggen. Ik denk zelf dat de prijzen in Nederland 399 en 499 moeten betalen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Mij maakt het hellemaal niks uit dat de ps3 zo duur is. Ik was toch niet van plan om hem te kopen. Ik heb al een sony psp waar ik blij mee ben. Reageren
Rekam Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Als je de wisselkoersen uitgerkend, dan de BTW erbij opteld en het afrond kom je op die prijzen uit.. Verdorie, dat is waar. Ik had vergeten de BTW erbij te tellen. Bij de Amerikaanse prijs zal toch vast ook wel iets als BTW zitten, of doen ze daar niet aan in Amerika? Mmm... Dit weet ik niet. Waarschijnlijk zit de BTW al in die prijs, maar volgens mij zijn de taksen duurder in Europa dan in Amerika. Reageren
VforV Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik vind het een schandalige prijs, en dat voor een console. Voor die prijs heb je een standaard-pc. Geen game-pc maar dat doet er niet toe. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Als je een xbox met HD wilt ben je meer kwijt dan een PS3, wat nou duur? Reageren
VforV Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Als je een xbox met HD wilt ben je meer kwijt dan een PS3, wat nou duur? Kan zijn maar niet iedereen heeft een ezeltje in de tuin dat geld schijt, een gans die gouden eieren legt of geld op de rug. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Als je een xbox met HD wilt ben je meer kwijt dan een PS3, wat nou duur? Leg dat eens uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.