Jump to content

PlayStation 3 prijs

Recommended Posts

Geplaatst:

Vinden jullie deze prijzen redelijk voor een PlayStation 3. Ze vervangen gewoon het dollarteken door het euroteken.

In de VS kost een PS3 499 dollar en 599 dollar. Omgerekend is 390 euro en 468 euro, maar in Europa vervangen ze het dollarteken voor een euro teken en betalen we dus 499 euro en 599 euro voor een PS3. Met andere woorden: We betalen hier 109 euro en 131 euro meer (teveel dus) voor precies hetzelfde apparaat!

Zouden ze de perfecte wisselkoers moeten gebruiken of moeten ze de adviesprijs aanhouden?

Geplaatst:

Dit had je ook in het Playstation3 Topic kunnen plaatsen

Ik vind het jammer dat we te veel moeten betalen

Geplaatst:

Ik ga niet zo diep in de buidel tasten voor een console. Ik wacht op een prijsverlaging of ik koop de console NIET.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je de wisselkoersen uitrekend, dan de BTW erbij opteld en het afrond kom je op die prijzen uit.. ;)

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:
Als je de wisselkoersen uitgerkend, dan de BTW erbij opteld en het afrond kom je op die prijzen uit.. ;)

Verdorie, dat is waar. Ik had vergeten de BTW erbij te tellen.

Geplaatst:
Als je de wisselkoersen uitgerkend, dan de BTW erbij opteld en het afrond kom je op die prijzen uit.. ;)

Bij de Amerikaanse prijs zal toch vast ook wel iets als BTW zitten, of doen ze daar niet aan in Amerika?

Geplaatst:

Ik koop hem (nog) niet vanaf het begin. Dan moet ik maar een jaartje wachten. Ik vind het schandalig dat ze zo'n hoge prijs voor de Ps3 neerleggen. Ik denk zelf dat de prijzen in Nederland 399 en 499 moeten betalen

Geplaatst:

Mij maakt het hellemaal niks uit dat de ps3 zo duur is. :)

Ik was toch niet van plan om hem te kopen.

Ik heb al een sony psp waar ik blij mee ben. :Y

Geplaatst:

Bij de Amerikaanse prijs zal toch vast ook wel iets als BTW zitten, of doen ze daar niet aan in Amerika?

Mmm... Dit weet ik niet. Waarschijnlijk zit de BTW al in die prijs, maar volgens mij zijn de taksen duurder in Europa dan in Amerika.

Geplaatst:

Ik vind het een schandalige prijs, en dat voor een console. Voor die prijs heb je een standaard-pc. Geen game-pc maar dat doet er niet toe.

Geplaatst:
Als je een xbox met HD wilt ben je meer kwijt dan een PS3, wat nou duur? :cab:

Kan zijn maar niet iedereen heeft een ezeltje in de tuin dat geld schijt, een gans die gouden eieren legt of geld op de rug. :t

Geplaatst:
Als je een xbox met HD wilt ben je meer kwijt dan een PS3, wat nou duur? :cab:

Leg dat eens uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...