Jump to content

PlayStation 3 prijs

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je op een Xbox HD dvd's wil bekijken moet je een uitbreiding kopen. Die kost ongeveer 300 euro. En de PS3 heeft dat al standaart.

(ik neem de duurste versies) PS3= 600 (inclusief HD)

360= 400 (zonder HD) 360 met HD = 700

PS3= 600

360= 700

Snapt u het?

Geplaatst:
De gewone Xbox360 versie van €400 is wel beschikd over een harde schijf.

HD betekent niet Hard Disk maar High Defenition.

Geplaatst:
Als je op een Xbox HD dvd's wil bekijken moet je een uitbreiding kopen. Die kost ongeveer 300 euro. En de PS3 heeft dat al standaart.

(ik neem de duurste versies) PS3= 600 (inclusief HD)

360= 400 (zonder HD) 360 met HD = 700

PS3= 600

360= 700

Snapt u het?

Het aardige aan de 360 is dat je er dus voor kunt kiezen om wel of geen uitbreiding te kopen om HD films te kunnen kijken, aangezien er toch nog maar weinig mensen zijn met een HDTV en de meeste mensen de normale DVD nog wel bevalt. Bij de PS3 ben je volgens jouw bereking verplicht om dat er bij te kopen, maar de meesten hebben dat toch niet nodig, dus betaal je onnodig.

Geplaatst:

Dat ze zoveel voor een apparaat als dit durven te vragen. Maar natuurlijk het bied meer dan een pc voor die prijs. Maar je kan er natuurlijk niet zoveel mee als een pc. De HD-DVD is natuurlijk mooi meegenomen voor in de toekomst. Met dat apparaat kun je dus nog wel even vooruit. En er zijn nog geen hd-dvd branders en dat is dus beter voor de industrie wegens kopieren van spellen en bedenk het maar verder. Blue-ray ook nog niet dus eht maakt in feite niet zoveel uit. Ik koop toch de PS3 wel. Maar wel als hij wat goedkoper is. :Y

Geplaatst:

ik ga wel die van 20GB kopen :*D

want anders word het gewoon veel te duur ik ben al aan het sparen

maar toch vind ik het bellachelijk duur :Y

maarja het is natuurlijk wel beter (mijn mening) dan de XBOX 360

en volgens mij komen er ook veel mooiere games uit met mooiere graphix enzzz :*D

Geplaatst:

Voor de laatste keer: Dat de PS3 op papier sneller is betekent niet per definitie dat de games ook echt mooier worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...