Jump to content

User Track Player


nick

Recommended Posts

Zo:

Ga naar Mijn Documenten--> GTA SA Userfiles---> Usertracks.

Daar moet je je mp3, wma files in sleepen, dan start je het spel op, ga je naar options---> Sound Options ofzo ---> zoek je scan-usertracks op, naardat je dat gedaan hebt, moeten je liedjes in GTA SA zitten, en als je in een voertuig zit kan je ze horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, volgens mij zal dat niet gaan.

Ik denk dat dat helemaal in SA ingeprogrammeerd zit.

Tip: verander die mapnaam waar je je mp3's in zet niet, dan kan SA je MP3's niet meer vinden.

Veel succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, volgens mij zal dat niet gaan.

Ik denk dat dat helemaal in SA ingeprogrammeerd zit.

Tip: verander die mapnaam waar je je mp3's in zet niet, dan kan SA je MP3's niet meer vinden.

Veel succes :)

Je zit fout maat, dat gaat wel. :)

Klik hier en download het programmatje (je moet wel lid zijn, registreren is gratis)

Start het programma en open het bestandje american.gxt.

Klik dan op Search en klik op Search Value.

Vink het vakje Heel woord aan!

In het venstertje wat je krijgt moet je typen "User Track Player" en op Volgende zoeken klikken.

Nu krijg je aan de rechterkant een groot venster met de tekst User Track Player, haal dit weg en zet er neer hoe je wilt dat het radiostation heet.

Aan de linkerkant zie je een lijst namen staan met onder andere User Track Player, klik daarop als je bovenstaande hebt gedaan.

Sla je bestandje nu op in de text map in je GTA SA map.

Klaar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de informatie :klap::klap:

PS. Verandert er voor de rest niks, door de download of de installasie?

Nee, alleen de naam van dat radiostation verandert, afgezien van dat hou je gewoon je eigen dingen enzovoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet het bestand via het web opsporen maar er komt niks uit.

Het zijn engelse websites en hij start het programma dus niet op.

Alvast bedankt

Bewerkt: door nick
Link to comment
Delen op andere websites

Is het trouwens mogenlijk om de User Track Player als standaard in te stellen, dus dat hij wanneer je in een auto stapt hem automatisch op de User Track Player zet. De rest van de radiostations luister ik toch niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het trouwens mogenlijk om de User Track Player als standaard in te stellen, dus dat hij wanneer je in een auto stapt hem automatisch op de User Track Player zet. De rest van de radiostations luister ik toch niet.

Als je het meest naar die zender hebt geluisterd, zal hij automatisch op User Track Player worden gezet zodra je een Trans fender binnen gaat. Verder kun je met wat simpel Mod werk het ook voor alles instellen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nee die gaan weg alleen jouw liederen blijven.

Kleine correctie: Die gaan niet weg, oftewel ze blijven. (Bij mij dan) Van die reclamespotjes heb je over het algemeen geen last want je hebt voor het grootste deel enkel muziek. Als je het wel storend vind hoef je enkel op F5 te drukken, veel luitserplezier! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...