Jump to content

User Track Player


nick

Recommended Posts

Nee, volgens mij zal dat niet gaan.

Ik denk dat dat helemaal in SA ingeprogrammeerd zit.

Tip: verander die mapnaam waar je je mp3's in zet niet, dan kan SA je MP3's niet meer vinden.

Veel succes :)

Je zit fout maat, dat gaat wel. :)

Klik hier en download het programmatje (je moet wel lid zijn, registreren is gratis)

Start het programma en open het bestandje american.gxt.

Klik dan op Search en klik op Search Value.

Vink het vakje Heel woord aan!

In het venstertje wat je krijgt moet je typen "User Track Player" en op Volgende zoeken klikken.

Nu krijg je aan de rechterkant een groot venster met de tekst User Track Player, haal dit weg en zet er neer hoe je wilt dat het radiostation heet.

Aan de linkerkant zie je een lijst namen staan met onder andere User Track Player, klik daarop als je bovenstaande hebt gedaan.

Sla je bestandje nu op in de text map in je GTA SA map.

Klaar :)

hee, dat is handig! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet het bestand via het web opsporen maar er komt niks uit.

Het zijn engelse websites en hij start het programma dus niet op.

Alvast bedankt

het programma GXT editor zit ingepakt in WinRar, dat kan je hier downloaden, installeer het en je kunt GXT editor zonder problemen downloaden en gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

VforV, jongen. Ik weet niet hoe je ze gescant hebt, maar er zijn meerdere manieren. Deze gebruik ik zelf, en andere heb ik deze ook aangeraden. Het is nog nooit misgegaan (<= Best wel eigendunk :cab: ). Hier volgt hij:

Als eerste zet je de liedjes in de map User Tracks. Dat vind je in Mijn documenten in de map San Andreas User Files. Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen. Om ze in een voertuig te kunnen horen moet je hem op "User Tracks Player" en dan hoor je de liedjes daarwerkelijk.

Succes jongen!! Die dikgedrukte woorden zijn redelijk belangrijk.. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik snap het niet als ik muziek in die map zet, scan ik ze bij SA. Even later kijk ik of ik m'n muziek hoor en ik krijg ze neit te pakken, nooit. Is het spel kapot of zit er een fout in ofsow?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...