Ice Banana Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 Welkom forumers op de gun-helpdesk Dit team Zal u leiden door de wereld van de guns in gta:vc de exate locatie! de handeling de vuurkracht de snelheid... wie wil joinen meldt zich aan Wees snel want dit team zal alleen maar 4 leden tellen Let the hunt begin! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) En wat ga je dan als team doen? Als je een zogenaamde gang wilt aanmaken kan dat hier. Lees de regels daarvan wel even door. Bewerkt: 10 mei 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 Dit is geen gang!!!!!! een helpdesk met alle info over wapens!!!! Denk je dat ik het in men 1tje ga doen miss? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) ik wil best helpen met alle locaties te zoeken:P moet ik plaatjes ervan maken ofzow van de map?O_o Bewerkt: 14 mei 2006 door mc-vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJChrisD Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Ik wil ook wel helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 Misschien handig om even op WikiGTA te kijken, daar staat ongeveer alles al, op de locaties na. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 Misschien handig om even op WikiGTA te kijken, daar staat ongeveer alles al, op de locaties na. Ding-dong! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 BOOOING dom van me plaats maar een slotje hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.