CJ_ Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 ik heb net per ongeluk mn savegame verwijdert (via delete in het game zelf) kan ik deze nog terug krijgen????? is echt kut want ik was bij de laatste missie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 ik heb net per ongeluk mn savegame verwijdert (via delete in het game zelf) kan ik deze nog terug krijgen????? is echt kut want ik was bij de laatste missie Nee, voor zover ik weet kun je die niet terug krijgen, weg = weg. Tenzij je een back-up van de savegame hebt gemaakt maar dat zal je dan wel niet gedaan hebben. Om je toch nog op te vrolijken heb ik hier een savegame waarmee je gewoon verder kan waarmee je bezig was. Ik heb hem toevallig gedaan, het is berichtje #94. Volgende keer je savegame op bijvoorbeeld slot 1 en 7 te zetten zo heb je altijd nog een 'back-up' voor als je hem per ongeluk verwijderd, veel plezier en succes verder! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Hey CJ_, Nee, als je uit het spel hebt verwijderd. *delete* bij het spel hebt gedaan. Dan is hij weg, je kunt hem dan ook niet meer terug krijgen. Als je hem uit de map San Andreas User Files hebt verwijderd, dan komt hij in de prullenbak op je bureaublad te staan. Je kunt hem dan wel weer terug zetten. Mocht je hem via de eerste keuze hebben gedaan, dan is hij weg. Je kunt dan eventueel hier een savegame downloaden en weer terug in de map zetten. Je kunt dan gewoon weer verder spelen. Je hoeft alleen je haar, kleding te veranderen en je hebt je oude CJ en een cheatvrije savegame weer terug! Succes!! Bewerkt: 10 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Helaas, dit kan niet meer, jammer maar helaas. Er is wel een site waarvan je Savegames kunt downloaden, dat is deze. Als je bijvoorbeeld de link bij 'Cop Wheels' download, is die al gedaan. Zo kun je ook de missie die voor de laatste missie, die jij nodig hebt, downloaden. Veel succes, hopelijk is het een beetje een troost. Edit: Ruurd, je hebt geen link in je bericht! Edit 2: Nu wel, maar mensen, bedenk wel dat IK er eerder mee was! Bewerkt: 10 mei 2006 door Froodooo Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 heb je em uit userfiles verwijders of vanaf het spel vanaf het spel: helaas, dat lukt niet meer vanaf user files: kijk in je prullenbak Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 ik heb net per ongeluk mn savegame verwijdert (via delete in het game zelf) Zegt genoeg denk ik. Reageren
ikt Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Zoek op ''PC Inspector File Recovery'' Dan kan je gedelete bestanden terughalen Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Niet als je het ingame hebt verwijderd ofwel? Reageren
W Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Niet als je het ingame hebt verwijderd ofwel? om de drommel niet Reageren
CJ_ Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 helaas maar bedankt voor de savegames Reageren
ikt Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ik weet het niet, als Windows bestanden deleted dan kenmerkt hij dat bestand met ''schrijf maar over''. Ik weet niet of dat voor ingame deleten geld. Je kunt het altijd nog proberen en ZEKER niet een savgame saven ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.