dada Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 ik heb san andreas voor pc maar als ik iets van auto's ofzo durf veranderen loopt het spel vast bij het laden in het midden. weet iemand hoe dit komt, en hoe ik het kan verhelpen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Hey Dada, Misschien moet je eens GTA_SA.set in San Andreas User Files (MIjn Documenten) verwijderen. Dan verwijderd hij alle foutjes, en de instellngen zijn gereset naar standaart. Misschien werkt het nu wel weer. Probeer het eens! Succes!! Reageren
dada Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 neen het werkt spijtig genoeg niet Reageren
Giorgo Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Ben je zeker dat je alles juist doet via Gta3img ? Als je dat wel doet heb je een ander probleem. Dan heb je de V2 versie van San Andreas. Door de Hot Coffee Mod zijn alle laatste versies van Sa V2. Dat betekend dat je niet kan modden alleen in je Txt Files een beetje. Maar er is een Patch voor maar ik vind dat die niet degelijk werkt. Je moet het bestandje gtasa.exe vervangen, dat vind je in je map ''San Andreas''. Maar Exe Files mogen niet worden geplaatst op het forum --> Pm me even. En ik zorg dat je kan modden. Bewerkt: 10 mei 2006 door Giorgo Reageren
EXIT Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 als je V2 hebt kun je van alles hier vinden Reageren
dada Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 de mods werken maar ik heb een 100% percent savegame gedownload en als ik die laad valt het spel uit Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ik denk eerder dat dat door een paar mods komen die je geinstaleerd heb, maar ik ben er niet zeker van. Kijk eens goed of je de mods ook heb geïnstalleerd heb volgens de readme die standaard bij de mods zit. Helpt dat nog niet? Verwijder dan een mod, misschien dat je savegame dan wel weer werkt. (voor de echte SA kenners: als ik een verkeerd antwoord gaf op de vraag, verbeter me dan alstublieft) Reageren
ikt Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Je heb 0f versie 1.0 of versie 1.1 og versie 2.0 . De laatste 2 zijn niet modbaar. Jij kan wel modden. Je hebt dus een verkeerde savegame gedownloadt. Op GTAgames.nl kan je wel een goede downloaden. Edit: Ik heb een savegame gevonden (van mij ) http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=27330 Daar zit in de 1e post een linkje. ALs het niet werkt upload ik heb nog een keer Bewerkt: 12 mei 2006 door ikt Reageren
dada Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 je zal hem nog eens moeten uploaden ik heb de savegame toch kunnen dowloaden maar het blokeert nog steeds Reageren
Lord of the W Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Misschien gaat het als je SA van je computer verwijdert en er daarna weer op instaleert. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 gaat gta sa er gemakelijk op of anders is het aan de mod zelf daar heb ik ook vaak last van Reageren
Follow Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Het ligt vast aan mod waardoor je een nieuwe savegame moet opstarten, probeer eens een nieuwe spel te doen. Als dit niet helpt is de enige manier die ik weet: GTA:Sa opnieuw installeren zoals hier al eerder gezegd werd. Reageren
dada Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 ik heb het al opnieuw geinstalleerd maar nog steeds werkt het niet Reageren
Follow Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Als je het verwijderd hebt via de uninstallatie moet je de map zelf nog handmatig verwijderen, de map waar de bestanden van san andreas instaan, dit probleem zie je vaak en dit helpt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.