Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

:) jA dat klopt het zijn voor al de mapen models en date waar de mod meestal in staan

dat komt door dat het niet orginaal is van het spel en de uninstal herkent het dan niet .

en verwijdert hem dan ook niet zo simpel als dat :)

Geplaatst:

maar het helpt niet bij mij ik heb het verwijdert en alle mappen van sanandreas verwijdert

terug geinstalleert een 100% savegame geinstalleert maar het blokkeert nog steeds

>>> Door Matiscus: Topic moved naar overige hulp. :) <<<

Geplaatst:

tip: als de mod bstand "main.scm" is dan moet jij nieuwe spel

maar mss kun jij meer uitgebreider uitleggen wat voor mods bestanden jij gebruikt en welke programma gebruikt enz..

maar soms kan het aan de dff van gta3 en gta vc werken totaal niet op de GTA SA! dus opletten en goed kijken of jij wel de dff van gta sa heb gedownloaden!

Geplaatst:
ik heb san andreas voor pc maar als ik iets van auto's ofzo durf veranderen loopt het spel vast bij het laden in het midden.

weet iemand hoe dit komt, en hoe ik het kan verhelpen

ik heb precies de zelfde probleem nu. en heb ook die gta_sa.set verwijderd en lukt nog niet maar als ik in me gta3.img gaat kijken word ik helemaal gek ik snap daar helemaal niks van. want ik instaleer alle mods (die je kan instaleren) met de mod installer. daar loopt alles goed (wat standaart is) dus wat zou ik nu moeten doen. want als ik een paar auto's verwijderd dan doet die het weer. maar dat blijven dan me enige mods. en ik zou er best graag meer willen hebben.

PS: ik HAD een V2 versie maar heb hem gedownpactcht (hoe je het ook noemt) naar V1. dat wis ik namelijk wel dat het alleen op V1 kon

grtz GReddy

Geplaatst: (bewerkt)

Even een verhaaltje:

Toen ik nog net bezig was met modden had ik dit probleem ook. Ik gebruikte toen de Vice City Mod Manager.

Ik kon de haren uit me kop trekken omdat bij elke auto de game vastliep. Het probleem was dus dat ik de Dmagic Wheel mod niet eerst had geinstalleerd. Check dit ook even na. Greetz Wazuup :bier:

@ Matiscus hieronder: Das ist scheize! Titel en eerste post niet gelezen.

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

In San Andreas heb je geen DmagicWheelmod nodig. Aangezien de wielen aan de voertuigen hangen. Heb je die niet meer nodig. :)

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb san andreas voor pc maar als ik iets van auto's ofzo durf veranderen loopt het spel vast bij het laden in het midden.

weet iemand hoe dit komt, en hoe ik het kan verhelpen

ik heb precies de zelfde probleem nu. en heb ook die gta_sa.set verwijderd en lukt nog niet maar als ik in me gta3.img gaat kijken word ik helemaal gek ik snap daar helemaal niks van. want ik instaleer alle mods (die je kan instaleren) met de mod installer. daar loopt alles goed (wat standaart is) dus wat zou ik nu moeten doen. want als ik een paar auto's verwijderd dan doet die het weer. maar dat blijven dan me enige mods. en ik zou er best graag meer willen hebben.

PS: ik HAD een V2 versie maar heb hem gedownpactcht (hoe je het ook noemt) naar V1. dat wis ik namelijk wel dat het alleen op V1 kon

grtz GReddy

kan iemand me helpen plz _O_

Bewerkt: door GReddy
Geplaatst:

Nou ja lastig probleem. Ik geef jullie allebei een wagen dat Bug-loos is en SA geen enkel probleem mee heeft. Installeer die wagens, en vertel hier wat er gebeurt. Installeer ze wel handmatig! Lees de readme. Als het dan nog niet werkt ga ik een oplossing proberen zoeken. Link naar de wagen.

Geplaatst:

bug loos zeg je hoe kan je zien op gta-downloads.com dat die auto bug loos is of kan je dat niet zien meschien licht het daar wel aan maar dan nog vraag ik me af waarom andere mensen wel super veel wagen mods hebben en die ik ook HAD waar een bug in zat en hun wel gewoon kunnen spelen. en ik niet.

bij het instaleren van die auto ging het probleem loos ik heb nu 4 auto's gemod. en ik had en heb nu nog geen problemen met het spel

Geplaatst:

Aan een wagen kan je niet zien dat hij bug-loos is. Maar als je hem handmatig installeert en je spel chrasht heeft hij over het algemeen een bug waar SA zich niet over heen kan zetten. Ook kan je een Bug hebben waarbij je een minuut of 10 met de wagen rijd dat SA gewoon afsluit. Bij deze bug is het model over het algemeen te high poly. Ik geef je een paar tips, het zijn ouderswetse maar ik heb er geen problemen mee. Installeer alles handmatig zonder mod installer etc. Ik weet wel dat ze wel werken. Maar ze kunnen ook even een fout maken waarbij het niet werkt. Als je het handmatig installeert weet je exact wat je gedaan hebt en kan je alles even nakijken met de readme. Dat bespaart je een hoop inspanning. En je krijgt er bovendien ook geen grijs haar van. :)

Geplaatst:

mmmmh daar zit wel iets goeds in dan ga ik maar leren hoe ik ze handmatig kan instaleren. maar als ik nou een probleem heb hoe kom ik er achter waar het probleem zit van die mod

Geplaatst:

Eerst terug te backuppen. (Naar het originele.) Dan test je alles in voor een. En zo kan je de fout ontdenken. Zo doe ik het ook altijd, en helpt soms wel. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...