Giorgo Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Ja, nu in Belgie kon je iets kopen ''Prime''. Een digitale zender waar ze Lost ook opgeven, Season 2. Ik ben er een grote fan van, maar nu was er een berciht dat de afleveringen even worden uitgesteld. Ze zeiden dat de set was ondergelopen door hoge golven, het word weer hervat op 5 Juni. Maar wat ik dan niet begrijp.. ik was overlaatst op reis in Vietnam en daar kon je Season 2 gewoon kopen op Dvd Box. Ook vind je deze op Kapaza ? Maar hoe kan dat nu ? Ze zeggen dat de afleveringen heet van de naald zijn maar ze stoppen even, hoe komen ze dan al op Dvd ? Bewerkt: 10 mei 2006 door Giorgo Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Tja, dat is gek, misschien was het een dvd met alleen bonusmateriaal ofzo. Reageren
Ben007 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Het zal zo wel iets zijn want da zal daar ni zo 2 of 3 maanden eerder uitkomen dan bij ons Reageren
Yohan Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Season 2 is al afgelopen... (In de States dan) En het is heel goed mogelijk dat er daar al een DVD Box is verschenen, meestal duurt dit in Nederland heel wat langer... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.