Ironfist Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 @patrickw toch wel slecht nieuws,want ze zullen een gloednieuwe engine gebruien,stond in de power unlimited Reageren
Ken-D Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 Maybe niet de save en auto placement. Postaldude Reageren
Pete-R Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 Ik heb vanavond de eerste versie beschikbaar gesteld van de allereerstesavefile editor voor GTA-VC. Na heel veel puzzelen en onderzoeken hebben we met een groep mensen de structuur van de savefiles boven water gekregen. De volgende mensen hebben hieraan een bijdrage gelevert (gtaforums.com nick-names): PatrickW Hammer83 CyQ Ghost of Delete Key CtlAltDel eAI Deze eerste versie ( v0.8beta) maakt het mogelijk om de car_generators in de savefile te wijzigen en nieuwe toe te voegen. Dit zijn de dingen die ervoor zorgen dat bepaalde auto's op bepaalde plekken staan geparkeerd in Vice-City. Tot nu toe was dit alleen maar mogelijk door main.scm te modden, maar daardoor werden ook direct je bestaande savefiles onbruikbaar. Nu kun je dus je eigen savefile aanpassen, en blijf je gewoon je originele main.scm gebruiken. @eclipse: ja, hij mag in de Database Volgende versies zullen meer mogelijkheden bevatten qua, aan te passen items. veel plezier ermee. Het tool is beschikbaar op Mijn Website p.s. Dit topic hoort eigenlijk in modding general, maar daar mag ik even niet posten;) Knap werk en heeel mooi gemaakt ik ga hem zeker downlaoden van je site TOP! Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 @patrickwtoch wel slecht nieuws,want ze zullen een gloednieuwe engine gebruien,stond in de power unlimited Tuurlijk, dat zou ik ook zeggen, en er zal grafisch ook wel het een en ander verbeterd zijn. We zullen zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.