Juju Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Hieruit kan ik echt niet kiezen, de een heeft weer een beter flow, de andere weer betere beats en lyrics. Ik kan hier niet uit kiezen. Maar als het moest zou ik kiezen: Snoop Eminogg Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Eminem. Ik volg al vanaf zijn eerste Album zijn cariere. Zijn teksten zijn beter. Zijn beats zij leuker. Hijs erg goed in battle rappen. Snoop vind ik maar niks. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik luister dit niet, maar toch Snoop Dogg. Een Nigga komt denk ik verder. Reageren
Juju Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Ik luister dit niet, maar toch Snoop Dogg. Een Nigga komt denk ik verder. Dat is helemaal niet waar. Er zijn een paar blanke rappers die het toch hebben gemaakt: Bubba Sparxxx Eminem Ice T MC Hush en anderen. Die zijn vrij bekend. Natuurlijk niet zo bekend als 2pac of Tha Game of anderen, maar goed. Bewerkt: 13 mei 2006 door italia_juju Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik luister dit niet, maar toch Snoop Dogg. Een Nigga komt denk ik verder. Dat is helemaal niet waar. Er zijn een paar blanke rappers die het toch hebben gemaakt: Bubba Sparxxx Eminem Ice T MC Hush en anderen. Die zijn vrij bekend. Natuurlijk niet zo bekend als 2pac of Tha Game of anderen, maar goed. Eminem is volgens mij bekender dan The Game Reageren
Juju Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 @ Gta Ripper Dat is misschien wel zo, maar Eminem heeft 't bereikt, en Tha Game moet nog groeien Reageren
Laurenz Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Snoop Dogg! Want heeft gewoon kk chille flow. Rustig Cruisen met snoop dogg uit je speakers is fijn! ^edit: Eminem zeurt te veel in zijn nummers, alleen die slim shady crap is leuk! haha It's the bow to the wow, creepin and crawlin Yiggy yes y'allin, Snoop Doggy Dogg in the motherfuckin house like everyday Droppin shit with my nigga Mr Dr. Dre haha Greetz Laurens Bewerkt: 17 mei 2006 door Laurenz Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ik ga voor eminem Hij is vet hij is cool hij is goede battle-gast oftopic ga effe naar mastermovies en klik dan op filmpjes en dan voice overs en dan klik je op aminam: check me uit en dan op mirror 1 ( kan soms een tijdje duren voor het geladen is) is echt een vet cool megademaxzaluuughbèrecool filpje Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Snoop Doggg, ook al luister ik geen Rap. Eminem is niks, hij heeft altijd van die mongole liedjes gehad, die dan grappig moeten zijn, op een hoog dom stemmetje. Dan heeft hij weer een jankerig liedje over zijn Dochter etc. had je het zelf maar niet moeten verklooien. Nu vind ik Snoop Dogg's liedjes niet meer leuk, maar bijvoorbeeld als hij Dr. Dre gaat rappen, dan vind ik ze echt vet ja! Reageren
Argon Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ik vind Emin3em gewoon vele mooiere muziek, het is vele mooiere muziek dan snoopdog. Reageren
Sunray Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 eminem natuurlijk. waarom mooie liedjes. hij rapt als multrap is 1 van de enigste die het doet.en is veel moeilijker. dus zijn liedjes zijn veel moeilijker te maken. mooie stem. en uehm ik ben nu aan mockingbird aan het luisteren 1 van mijn favoriete. en ook omdat eminem me favoriete muziek is. zo dus eminem verdient me stem. Reageren
Pitbull Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Eminem want zijn teksts zijn veel beter en kan veel beter rappen in battles Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Eminem!!! omdat hij een van de enige blanke rappers is en hij rapt wat inhoudelijker dan snoop dogg, ik weet niet of hij een groter strafblad heeft maar dat doet er niet toe. Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik wil even een opmerking doen.. Je eigen stem is duidelijk, kom uit voor je mening. Maarmoet je dan gaan zeggen dat hij mongole liedjes maakt ?.. Zeg gewoon waarom maar ga hem niet slecht weten, waarschijnlijk ken je zelf niets van Eminem . [Niet kwaad bedoelt] Reageren
Ben007 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Eminem's muziek is niet mijn ding dat van Snoop Dogg ook ni echt ma toch iets meer da die van Eminem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.