Jump to content

Age of empires IV en V!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb AoE III Collectors Edition gekocht en daarin zit een boek. Op de laatste bladzijde zie je aanwijzingen staan i.v.m. Age Of Empires IV en V!!!

IV zal vermoedelijk gaan over W.O. I of II

V zal zich afspelen in een futurischtisch wereldje

Ik heb een foto gemaakt met mijn webcam: foto375np.jpg

(sorry voor de grootte)

Plaats gerust je mening over de volgende age of empires!

Bewerkt: door Blu3ice
Geplaatst:

btere beeldt kwaliteir wil ik en meer mogelijkheden dus mensen groter land en meer tegen standers

Geplaatst:

Lol, ik zag dit een keer eerder, maar als ik er 1 koop dan is dat de vierder, de vijfde is mij te modern en 1 tot en met 2 is mij te oud :*D

Geplaatst:

Ik had die plaatjes laatst inderdaad gezien, hetzelfde plaatje als jij (Blu3ice) hebt gepost.

Microsoft (de maker van AoE) heeft ook al een tijdje de rechten voor ageofempires4.com en ageofempires5.com

Ik zou niet weten of het wat word als deel 4 afspeelt in de tweede Wereldoorlog, vooral zo van bovenaf, net als een 'robotversie' van bovenaf.

Maar ik wacht af, ik zie wel wat er gebeurd! :Y

Heb dit al vaker gezien, maar hoop eigelijk dat ze een vernieuwd deel van deel 1 gaan maken, met die romeinen en egyptenaren, heb dat spel echt jaren gespeeld. deel 3 werd al na 2 weken saai

Bewerkt: door Dikbuik
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Heb dit al vaker gezien, maar hoop eigelijk dat ze een vernieuwd deel van deel 1 gaan maken, met die romeinen en egyptenaren, heb dat spel echt jaren gespeeld. deel 3 werd al na 2 weken saai

Ja, ik heb ook niet meer zo'n zin om AoEIII te spelen, na een paar dagen is het saai :duh:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

AoE III is niet erg leuk, omdat je van die kaarten moet kopen enzo. dat maakt het nogal onrealistisch..

AoE II heb ik echt lang gespeeld, speel het nu soms nog.

Deel IV lijkt me ook wel vet, oorlog voeren zoals ze dat nu doen (en dan wel zonder kernwapens hoop ik :duh: )

Deel V kan ook wel leuk zijn..

weet je, die hele AoE serie is gewoon een soort Rise of Nations :D daar gaan ze ook door dezelfde tijdperken heen

Geplaatst:

Ja, dat zou tof zijn.

Age 1 vind ik nu te slecht van graphics, vandaar dat ik het niet meer speel, maar ik was er zeer lang aan verslaafd. Ik kocht daarna Age 2. Echt een topspel waar ik ook zeer veel uren mee versleten heb. Sinds kort heb ik nu ook Age III in mijn collectie maar ik vind het maar een tegenvaller. In de previews waren ze aan het opscheppen over 3D (zoveel 3D is er nu ook weer niet, je kan enkel in- en uitzoomen, als je de camera beweegt zie je een beetje het perspectief van de gebouwen veranderen maar ik dacht dat je volledig rond een gebouw kon draaien), over de nieuwe functies: hometown (nog zoiets, je ziet een soort bewegend plaatje van je stad, je kan er niet eens in 'rondlopen' met je mannetjes).

Age III gaat al snel vervelen en is zonde van zijn geld. Ik vraag me af hoe Age IV en Age V er zullen uitzien. Hopelijk wordt deel 4 dan beter dan 'Commando's' (wat ik een slecht spel vind, of toch C1 en C2, C3 ken ik niet).

Age of Empires II vind ik tot nu toe de beste uit de reeks en ik heb er het meest plezier (verslaafd) aan gehad. Age of Empires III heeft niet zoveel verbeteringen. De gameplay is precies wat moeilijker, het ingame menu trekt op niet veel en is ingewikkeld, zelfs het intromuziekje komt uit AoE 2!!

Ik hoop dat AOE IV zich afspeelt in de WO II en Vietnam, dat zou vet zijn

ze zeggen dat het dit word

Battlefield Empires and Age of Starcraft

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
IV gaat waarschijnlijk over de vietnam oorlog(zie mannetje met m16)

Idd.

Maar zoals je naar zijn kleding kijkt.

Dan is dat vrij oud, en ik denk dat het wel over WOII kan gaan.

Maar dan met M16's !

Geplaatst:

ik hoop dat het net zoiets als blitzkrieg 2 word alleen dan nog wat uitgebreider en in een andere oorlog omdat ik die 2e wereldoorlog bijna zat ben door teveel slechte games over die oorlog. en wat meer verschillende bespeelbare landen in plaats van 8, wat echt te weinig was. maar nog liever zie ik een verbeterde versie van AOE 1 :*D

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...