Jump to content

Age of empires IV en V!

Recommended Posts

Geplaatst:
Beetje jammer dat het langzaam dan toch echt heel futuristisch lijkt te gaan worden... :N

Ja, battlefield gaat ook al die toer op... Triestig

Geplaatst:

Beetje jammer dat het langzaam dan toch echt heel futuristisch lijkt te gaan worden... :N

Ja, battlefield gaat ook al die toer op... Triestig

idd veel spellen die vroeger afspeelde en die leuk waren en een vervolgen kregen gaan de toekomst in, wat ik persoonlijk heel dom vind omdat vaak mensen die dingen net als age of empires dat spelen omdat ze geschiedenis interresant vinden. daarom speelde ik het iniedergeval. ik vond het leuk om met die egyptenaren en romeinen in AOE 1 veldslagen uit te voeren. ik heb niks met de toekomst, ik wil realistische spellen en niet van die starwars achtige games :)

Geplaatst:

Als ik aan AoE denk, denk ik aan speren, zwaarden, kruisbogen, paarden, olifanten, kattepulten... niet aan tanks, vliegtuigen en weet ik veel wat. Kdenk dat Microsoft een verkeerde stap gaat zetten als men >1700 AD gaat.

AoE 1 was super, maar die speelde ik eerst alleen in Demo versie en ik had AoE2 al toen ik AoE 1 hele versie kreeg. Nja als je dan mag kiezen tussen een legertje van 50 en 200 is dat snel gemaakt natuurlijk.

AoE 2 multiplayer is ook super.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...