GTA GUY Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) Hallo dit topic is bedoeld om je eigen auto te laten zien uit NFS underground 1 of 2 of Most wanted. Je moet wel een in-game screenshot maken. Dus haal er geen van internet af. Gebruik in het spel de print screen knop. Ik voeg later wel een foto van mijn auto toe. Mischien is het ook leuk als je erbij schrijft wat voor auto het is, en waarom je hem gekocht hebt en wat je er zo mooi aan vind. anderen kunnen dan je screen beoordelen en ook zelf een plaatsen. Greetz GTA GUY Bewerkt: 11 mei 2006 door GTA GUY Reageren
ikt Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 http://img101.imageshack.us/my.php?image=policejump7ay.jpg Het is wel erg groot! Reageren
GTA GUY Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Hoe heb je die screen genomen. Is zeer mooi gelukt. Ik geef hem een 8 Bewerkt: 14 mei 2006 door GTA GUY Reageren
ikt Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Met ShopSpezial (politieauto's te koop maken) en met F12 (screenshot) En natuurlijk met een heuveltje op de weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.