Jump to content

Msn probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Yo,

Ik heb sinds kort problemen met msn messenger 7.5

Msn heeft het altijd gedaan.

Probleem:

Ik log in krijg ik een foutbericht:

Het aanmelden is mislukt, probeer het later opnieuw

Er is verschillende malen geprobeerd om je aan te melden.

Vanwege je firewall kan msn mogelijk geen verbinding maken.

Controleer de instellingen van je firewall.

Of raadpleeg de instructies van de fabrikant.

Wat ik heb gedaan.

Firewall uitgezet alles gedaan volgens het helpscreen.

Maar niks werkt.

Dus ligt het probleem nou bij mij?

-router?

-virus?

-missend bestand?

Geplaatst:

Ik had gisteren ook problemen met het aanmelden met msn 7,5.

Eerst heb ik msn messenger gerepareerd, (bij configuratiescherm, software, klik op msn messenger en kies voor wijzigen. Dan kan je kiezen voor repareren). Dat hielp bij mij niet, maar misschien bij jou wel. Daarna heb ik msn opnieuw gedownload van de site van Microsoft, geïnstalleerd en toen was alles weer goed. Dat is misschien ook een optie.

Laat je pc ook even scannen op virussen en spyware, voor alle zekerheid.

Je kan ook gewoon proberen het op een later tijdstip even weer aan te melden, vaak lossen zulke dingen zich ook vanzelf op.

Geplaatst:

Ook kan je bijvoorbeeld bij je Windows Firewall (Start>Configuratiescherm>Windows Firewall> en daar kan je bij uitzonderingen MSN Messenger aanvinken, misschien dat dat ook helpt.

Veel succes:)

Geplaatst:

Bedankt voor jullie oplossingen,

maar werkt niet..

Is het dan dan slim om windows ff te herstellen?

Cobra

Geplaatst:

Heey cobra,

Het probleem hóeft natuurlijk niet bij je firewall te liggen, deze waarschuwing geeft aan dat MSN-Messenger niet naar het internet kan verbinden. Het meest voor de hand liggende is dan inderdaad een fout geconfigureerde firewall, maar je geeft zelf al aan dat dat niet werkt.

Als je er van overtuigd bent dat je niet op MSN kan door een 'iets' dat op een bepaalde dag gebeurd is, kun je inderdaad systeem herstel doen om zo weer op MSN te kunnen. Je raakt dan helaas wel nieuwe bestanden kwijt die je sinds die datum gedownload, gemaakt of geinstalleerd hebt (Ook savegames e.d.). Als je denkt dat het door je firewall/router komt dan helpt systeem herstel natuurlijk niets.

Verder kan ik je ook niet helpen, misschien dat ik je een invite voor MSN 8.0 beta kan sturen (misschien werkt die namelijk wel), als je dat wil moet je me even een PM sturen.

Succes man!

Geplaatst:
Heey cobra,

Het probleem hóeft natuurlijk niet bij je firewall te liggen, deze waarschuwing geeft aan dat MSN-Messenger niet naar het internet kan verbinden. Het meest voor de hand liggende is dan inderdaad een fout geconfigureerde firewall, maar je geeft zelf al aan dat dat niet werkt.

Als je er van overtuigd bent dat je niet op MSN kan door een 'iets' dat op een bepaalde dag gebeurd is, kun je inderdaad systeem herstel doen om zo weer op MSN te kunnen. Je raakt dan helaas wel nieuwe bestanden kwijt die je sinds die datum gedownload, gemaakt of geinstalleerd hebt (Ook savegames e.d.). Als je denkt dat het door je firewall/router komt dan helpt systeem herstel natuurlijk niets.

Verder kan ik je ook niet helpen, misschien dat ik je een invite voor MSN 8.0 beta kan sturen (misschien werkt die namelijk wel), als je dat wil moet je me even een PM sturen.

Succes man!

Volgens mij blijft Systeemherstel van de map: Eigen documenten af hoor.. Dus je recente werk (en ook savegames, als die in Eigen documenten staan), blijven gewoon staan.. Downloads en dergelijke worden wel verwijderd.
Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt :)

Ik probeer het meteen is kijken of het helpt

edit

Wat denk je weer een foutbericht :ch:

Systeemherstel is door het groepsbeleid uitgeschakeld.

Neem contact op met de domeinbeheerder als u Systeemherstel wilt inschakelen.

Mijn vraag hoe moet dat dan? :bonk:

Cobra

Bewerkt: door cobra5656
Geplaatst:

Het zit ook niet mee he Cobra. :puh:

Deze foutmelding betekend dat je geen administratierechten hebt op de computer (Maakt je vader, moeder of een broertje of zusje ook gebruik van je computer; dan kan het zijn dat een van hen het Admin-account hebben). Je hebt namelijk admin-rechten nodig op je PC om dit soort commando's uit te voeren.

Stel je bijvoorbeeld voor dat iemand zónder dat je het wil systeemherstel doet, dan ben je alle bestanden kwijt die je sinds de backup (Bij systeemherstel moet je een datum kiezen waarop je computer moet verder gaan). Dat is natuurlijk niet zo mooi, om dat te verkomen moet je hebben ze ervoor gezorgd dat alleen de 'leider' (beheerder) van de PC dit kan doen.

De oplossing is dus: vraag aan je vader of moeder of zij het goed vinden, als dat het geval is kan een van hun inloggen op hun account en kan het wel gewoon.

Succes man, ik hoop echt dat het lukt!

Geplaatst:
Het zit ook niet mee he Cobra. :puh:

Deze foutmelding betekend dat je geen administratierechten hebt op de computer (Maakt je vader, moeder of een broertje of zusje ook gebruik van je computer; dan kan het zijn dat een van hen het Admin-account hebben). Je hebt namelijk admin-rechten nodig op je PC om dit soort commando's uit te voeren.

Stel je bijvoorbeeld voor dat iemand zónder dat je het wil systeemherstel doet, dan ben je alle bestanden kwijt die je sinds de backup (Bij systeemherstel moet je een datum kiezen waarop je computer moet verder gaan). Dat is natuurlijk niet zo mooi, om dat te verkomen moet je hebben ze ervoor gezorgd dat alleen de 'leider' (beheerder) van de PC dit kan doen.

De oplossing is dus: vraag aan je vader of moeder of zij het goed vinden, als dat het geval is kan een van hun inloggen op hun account en kan het wel gewoon.

Succes man, ik hoop echt dat het lukt!

Yo,

Ja, het zit echt niet mee.

Dit is mijn eigen pc.

Maar ik heb 2x windows XP erop staan misschien is dat een probleem?

Omdat ik een keer windows wilde herstellen heb ik het helemaal opnieuw geinstalleerd.

Niet helemaal de boedeling maja.

Dus zou ik dan eerst die oude windows xp eraf moeten halen?

Thx

Cobra

Geplaatst:

Lijkt me sterk dat je twee keer windows op je PC hebt staan. Want dan gaat ie met installeren gewoon over de andere heen. Was het maar waar, dan waren vele documenten van mij niet verloren gegaan.

Geplaatst: (bewerkt)

edit

Ik heb Windows pack 2 verwijderd en Limewire.

Guess what hij doet het weer :)

Toch iedereen bedankt voor zijn hulp! :Y

Cobra :slotje:

Bewerkt: door cobra5656
Geplaatst:

Dan adviseer ik je Service Pack 2 weer opnieuw te gaan installeren.

Dit omdat Service Pack 2 een grote beveiligingsupdate is en is zeer belangrijk voor windows.

Dus je msn probleem had misschien ook aan Limewire kunnen liggen.

Geplaatst:

Het ligt er gewoon aan dat de firewall de MSN toegang blokkeert. Pas dat aan, en alles werkt normaal veronderstel ik. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

*Bump*

Ik had even een vraag. Ik voeg mijn eigen emoticons toe in msn, maar het is een plaatje van 50x50.

Maar msn maakt hem veel kleiner. Hoe kan ik dit oplosen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...