San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) 'Sup mensen. Ik heb weer wat nieuws in elkaar geflanst. Er zit vanalles in verwerkt, maar dat ga ik niet allemaal opnoemen. Rates? PS. Ik kan natuurlijk veel beter, maar deze gaat om het gebaar. Bewerkt: 11 mei 2006 door General Lee Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Haha, ik vind hem goed geinig GL Alleen de kleur van de Game Is Over text is een beetje te licht. Verder Kugw! 8/10 Reageren
Le MrG Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Wat is dat nou voor gozer, een man met een biggenpak aan Je krijgt van mij een 8, ik vind de witte border bij de tekst niet zo heel erg mooi Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Het is wel vet met die varken, mja, wat is dat voor gedoe met al die anti-The Game plaatjes? Het is een beetje onorgineel aan het worden. Alhoewel de kwaliteit best goed is. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Het is wel vet met die varken, mja, wat is dat voor gedoe met al die anti-The Game plaatjes? Het is een beetje onorgineel aan het worden. Alhoewel de kwaliteit best goed is. Ik vind dat het niet uitmaakt of het orgineel is of niet, als je hem zelf maar leuk vind Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ik vind het wel origineel, omdat The Game gewoon een amateur is. Dus maak ik deze soort covers. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Vet gemaakt met dat varken er zit een hhoop humor in ook die streepjescode bij je naam is mooi! 9.9/10 Reageren
Dago58x Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 LEuke Sig Hoor Mooi Gemaakt..!! 8/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 LEuke Sig HoorMooi Gemaakt..!! 8/10 Weet jij wel wat ik je aan het raten bent (niet te serieus opvatten). --------- Ik het begin vond ik die plaatjes heel mooi. Alleen nu vind ik ze steeds minder worden. In het begin leek het echt een geheel. Maar bijv. dit is gewoon een combinatie van renders op een achtergrond, met wat effecten. Dat zijn die andere ook natuurlijk, maar bij deze is het te duidelijk, als je het mij vraagt. 6/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ehm, boeie, het is maar een cover. Je kan ook niet verwachten dat ik er een dag aan ga werken. Reageren
Juice Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ehm, boeie, het is maar een cover.Je kan ook niet verwachten dat ik er een dag aan ga werken. Waarom reageer jij altijd zo bot op dingen. Hij MOET het toch niet perse mooi vinden? Ik vind hem ook niet zo mooi, net wat Ferre zegt. ik geef je er een 6,9/10 voor. Reageren
Giorgo Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) Ik vind hem ook niet mooi. Die biggie is veel te overlicht, ook is de tekst veel te licht. En er staat precies ''Game ober''. Sorry, deze geef ik maar een 6. Die van DP en PJ vind ik nog steeds de mooiste. Bewerkt: 11 mei 2006 door Giorgo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.