Jump to content

Mijn ontworpen flashwebsite


cobra5656

Recommended Posts

Yup, ik vind hem mooier worden! Vraagje, krijg je de texten aangeleverd, en zijn dat langere texten ? Dan zou ik het textvlak wat groter maken, misschien dat dat wat berere verhoudingen oplevert.

Link to comment
Delen op andere websites

Yup, ik vind hem mooier worden! Vraagje, krijg je de texten aangeleverd, en zijn dat langere texten ? Dan zou ik het textvlak wat groter maken, misschien dat dat wat berere verhoudingen oplevert.

Yo Goudvis,

Ja ik krijg de texten aangeleverd.

Voor sommige zijn dat langere texten, inderdaad is het slim voor langere textvlakken te gebruiken.

En die klok moet wit zijn als achtergrond maar ik krijg dat niet voor elkaar.

Iemand wel?

Cobra

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je maar eerst nog wat uitgebreid moet gaan spelen met Flash en HTML voordat je hier echt een bedrijfs website van maakt.

Alles is niet strak genoeg. Die klok staat bijvoorbeeld niet op een lijn met het menu. Zo zijn er nog wel meer dingen die niet op 1 lijn staan.

Tevens kan je die Google reclame maar beter weg halen. Ik weet dat je er geld mee kan verdienen maar dat staat niet proffesioneel op zo'n website.

Ook het W3C plaatje staat leuk, echter als je hem door de controlle heen haalt wordt hij niet goed gekeurd.

Kortom ga nog maar even spelen voordat je een eindresultaat upload of huur iemand in die beter werk kan leveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om eens te kijken naar dit tutorial:

Shoot 'n' Shop - Een professionele layout maken

Ik zie ook dat je een lay-out voor een winkel maakt, is dat een opdracht tegen betaling? Dan vind ik dit geen geld waard, het is wel leuk - en knap - dat je dit in Flash hebt gemaakt maar dit kan makkelijk in normaal letters gemaakt worden met bijv. JavaScript waarbij je makkelijk met rollovers transparante images kunt maken.

In de tutorial hier boven is goed uitgelegd waar je op moeten letten bij het maken van professionele layout voor in dit geval een winkel. Bovendien vind ik dat je op een site van een winkel foto's moet kunnen vinden van aantal producten die daar te koop zijn, dat ontbreekt hier al. Als amateur-fotograaf weet ik dat het lastig is om in een winkel goede heldere foto te maken, gebruik daarom goede camera met veel belichting als jij moet fotograferen...

Daarnaast, als je niet zo goed Flash kan, neem dan standaard CSS, HTML, PHP en JavaScript-codering want Flash kost veel tijd als je goede resultaat wilt. Doe je het snel, krijg je slecht lay-out. En hier gaat het om een winkel, dus moeten mensen ook op de site blijven. Voor de rest, lees de tutorial hier boven en veel succes.

(Spel/en overige fouten zijn gemaakt omdat ik nu snel weg moet...)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik vind het echt een baggerwebsite

Het plaatje bij het menu past alleen al helemaal niet bij de rest

Probeer netzoals bij GTAGames.nl een mooi overzichtenlijk menu Links en/of/niet rechts

En dan in het midden de content

Dat staat echt veel beter als dat, ook het plaatje bij het menu staat niet mooi, die klok is te klein, blablabla

Sorry, maar als ik moet raten kom ik niet hoger als een 4

Link to comment
Delen op andere websites

Ja,

Maar krijg je wel alles mooi met Macromedia Dreamweaver FX 2004?

Weet iemand een betere editor waar je een strakken layout kan maken.

Dreamweaver is een flop.

Flash is te moeilijk.

Dan blijft er weinig over.

Cobra

Link to comment
Delen op andere websites

Ja,

Maar krijg je wel alles mooi met Macromedia Dreamweaver FX 2004?

Weet iemand een betere editor waar je een strakken layout kan maken.

Dreamweaver is een flop.

Flash is te moeilijk.

Dan blijft er weinig over.

Cobra

Gewoon een soort van kladblok raad ik je aan, maar dan met highligting en een paar extra functies.

Ik raad je deze aan: http://www.context.cx/!

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks ik zal het ff checken!

Btw 2 mensen zeiden dat ik die meeuwachtergrond van het menu weg moest pleuren.

Ik heb dat gedaan maar nu is het wel heel kaal.

Achtergrondkleuren? dan maar?

Cobra

Link to comment
Delen op andere websites

Tip: teken eerst op een bladje, hoe je de site wilt hebben. Dus waar het menu komt waar wat komt, de kleur enz. Maak een mooie header met kleding stukken of delen foto's van het bedrijf en zorg voor een goede indruk. Gooi die klok ook weg, lay-out komt niet ermee overeen en als ik even mijn ogen rechts naar beneden draai zie ik de tijd ook. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dreamweaver is geen flop. Je wilt blijkbaar een tool die al het werk voor jou doet? Je zult het toch zelf moeten doen, meeste tools die veel voor jou doen werken slecht omdat ze soms niet weten wat je bedoeld. Ik moet ook negen van de tien keer zelf de code aanpassen omdat mijn menu rechts en niet links staat.

En alleen in klablok schrijven is alleen voor ervaren die de code die ze willen schrijven uit hun hoofd weten, ik denk niet dat jij dat ook kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dreamweaver is geen flop. Je wilt blijkbaar een tool die al het werk voor jou doet? Je zult het toch zelf moeten doen, meeste tools die veel voor jou doen werken slecht omdat ze soms niet weten wat je bedoeld. Ik moet ook negen van de tien keer zelf de code aanpassen omdat mijn menu rechts en niet links staat.

En alleen in klablok schrijven is alleen voor ervaren die de code die ze willen schrijven uit hun hoofd weten, ik denk niet dat jij dat ook kan.

Dreamweaver is een zeer goeie tool alleen kunnen sommige er gewoon niet mee omgaan! Zelf kan ik site's uit me hoofd in klad blok schrijven, maar met dreamweaver code je sneller vanwege auto aanvulling.

Btw. ga eerst goed oefenen voordat je aan winkels ect. begint.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...