Rullez Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) wat vinden jullie van the fast and the furious en 2 fast 2 furious praat er hier over wat je er van vind en wat er moet verbeterd moet worden in het volgende deel the fast and the furious 2 fast 2 furious Bewerkt: 11 mei 2006 door zonnet Reageren
Le MrG Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ik vind het gewoon strakke films! Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ik vondt allebij delen heel erg vet! Bij het 2e deel vondt ik dat stukje dat Paul Walker achteruit gaat rijden en dan zijn middelvinger opsteekt, heel erg vet! Ik vondt het allebij tot films. Het nieuwe deel gaat toch Tokyo Drift heten? Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ergens gelezen, typ op google in The Fast And The Furios Tokyo Drift en je krijgt deze resultaten, kijk maar eens op die sites! Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) Ja, in Juni (of Juli) 2006 komt de nieuwe film uit. Dat word het 3de deel van deze waanzinnige reeks, ik heb altijd met smart naar deel 1 en 2 gekeken en kan daarom absoluut niet wachten op de 3de. Ik ga proberen deze in de bioscoop te kijken, en anders koop ik hem wel. Dit word ook een topper, omdat het Tokyo Drift en het merendeel van alle onderdelen worden in Japan gemaakt, dus het zullen te gekke auto's worden. Ik heb er al heel erg zin in. Bewerkt: 11 mei 2006 door -Niels- Reageren
Rullez Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 ik heb een filpje ervan gezien ziet er gaaf uit en bij de aftiteling stond er bij june 2006 ga um kijken dan in de bios Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Als die uitkomt, ga ik hem zeker bekijken. Echt vet die films. Ik heb ze allebei gezien, en het is echt mooi hoe ze met die wagens racen. Jammer genoeg nog geen Skyline daarin gezien. Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Als die uitkomt, ga ik hem zeker bekijken.Echt vet die films. Ik heb ze allebei gezien, en het is echt mooi hoe ze met die wagens racen. Jammer genoeg nog geen Skyline daarin gezien. Huh! In deel 2 rijd Brian o' Conner (Paul Walker) in een Nissan Skyline, de eerste straatrace van de film word gereden met een Nissan Skyline. Reageren
Rullez Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 volgens mij zit brain er ook niet meer in Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) Dan heb jij ze nog niet goed bekeken GL, want in deel 2 komt wel een Skyline voor: Google Afbeeldingen. Het is zo'n blauwe, en hij is heel vet. EDIT: Niels was me voor. Bewerkt: 11 mei 2006 door Typhoon Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Oh, nouja, dan heb ik niet goed gekeken. Maar het zijn dus echt top films hoor. Ik raad iedereen hier aan om ze te kijken. En die nieuwe Fast and the Furious lijkt me ook niet mis. Reageren
Rullez Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 ik heb dus een filmpje gezien en dan zijn ze aan het driften in een ondergrondsen parkeergarage dat ziet er gaaf uit Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Hahaha. Natuurlijk is in 2F2F een Skyline. Een grijze Skyline R32 met blauwe strepen erop. Die goudkleurige is een Toyota Supra. De roze van Suki is een Honda S2000. En die andere van die kerel is een Maza Rx7. Bewerkt: 12 mei 2006 door Giorgo Reageren
Rullez Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 dat is wel jammer van de film dan die nissan skyline er zo weinig in zit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.