Toni Caprioni Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik heb alleen de eerste gezien, maar de tweede lijkt me echt vet, van mij mag het jaren doorgaan, want voor zulke films maak ik tijd vrij. Trouwens NFSU is gebaseerd op The Fast and The Furious, maar dat wisten jullie vast al. Reageren
Yohan Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Vond beide delen super.. Vooral bij deel 2 die intro met die muziek van Ludacris... Kijk erg uit naar het 3e deel (Tokyo Drift) Alleen GL hoe kan je die Skyline nou hebben gemist.. ? Trouwens NFSU is gebaseerd op The Fast and The Furious, maar dat wisten jullie vast al. Gebasseerd dat denk ik niet hoor, Als EA een game had gemaakt gebasseerd op de film(s) hadden ze de licenties wel gekocht (zo is EA)... De game leent michien wel wat dingen van de film, maar voor de rest is het toch anders hoor. Bewerkt: 13 mei 2006 door Yohan Reageren
Laurenz Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 TOKYO DRIFT WORDT TE ERG! Wat verbeterd mocht worden aan deel 2 was het uigekauwde verhaal, en ik wil meer strakke wijven in die films haha! Groetjes Laurens Reageren
Rullez Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ik kijk ook erg uit naar tykio drift hoop weer fette auto maar ik denk dat dat wel goed komt Reageren
Argon Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 TOKYO DRIFT WORDT TE ERG!Wat verbeterd mocht worden aan deel 2 was het uigekauwde verhaal, en ik wil meer strakke wijven in die films haha! Groetjes Laurens Ik vind deel 2 een beetje overdreven vooral die jump op het einde is echt zo onrealistich. In deel 1 is alles eigelijk echt mogelijk. En het verhaal is er ook beter vind ik. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik heb vanmiddag 2Fast 2Furious nog eens uit de dvd kast getrokken en weer eens bekeken. Zo mooi met die Nissan Skyline, en een prachtige race op het begin. Ook vond ik het mooi dat ze met een Lancer Evo en een Spyder tegen twee van die American Muscle cars gingen racen. Kansloos als je het mij vraagt , maar ze hebben toch gewonnen. Ik heb hem nog niet helemaal af gekeken, dus dat ga ik straks nog even doen. Reageren
Rullez Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 moet je doen voor al op het einde met rome en zijn schietstoel Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 het zijn super coole films Reageren
-Niels- Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 dat is wel jammer van de film dan die nissan skyline er zo weinig in zit Mwoa...vind ik juist wel oke. Want ik hou meer van simpele getunde auto's in plaats van auto's die van zichzelf al redelijk snel gaan en dan nog weer gaan tunen. Het mooiste vind ik dat ze uit een standaart auto het volledige spul eruit halen en nieuw spul er in zetten. Dat is bij TFTF en 2F2F beide het geval. Reageren
Rullez Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 wij hebben nu zelf thuis een golf cabrio 1 staan die hebben we hellemaal ge demonteerd een weer goed en netjes getuned hij rijd nou bijna post wel een keer een plaatje ook al is hij klaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.