Talietje Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) weet er iemand een programma waarmee je een puzzel kan maken met een foto? edit: of gaat het ook met photoshop? >>> Door Gunslinger: Topic-titel aangepast<<< Bewerkt: 13 mei 2006 door Gunslinger Reageren
cobra5656 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) weet er iemand een programma waarmee je een puzzel kan maken met een foto?edit: of gaat het ook met photoshop? hey, Ik heb zelf geen echte ervaring maar ik denk als je verschillende delen in stukken hakt, dan heb je een puzzel, er zal wel zo'n optie bij photoshop zitten. In iedergeval veel succes! Wil je zo'n spel maken moet je iets anders doen, maar daar ga ik niet over Cobra Bewerkt: 11 mei 2006 door cobra5656 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 weet er iemand een programma waarmee je een puzzel kan maken met een foto?edit: of gaat het ook met photoshop? Delphi, C++. Zelf programmer ik in C++ het is moeilijker maar je kan er meer mee als je het onder de knie hebt. Reageren
Talietje Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 is er echt geen simpel programma ofzo? degene die met photoshop heel goed kunnen werken: kan je daar van een foto echt geen puzzel met maken? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 is er echt geen simpel programma ofzo? degene die met photoshop heel goed kunnen werken: kan je daar van een foto echt geen puzzel met maken? VISUAL Basic? Reageren
Talietje Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 kan je misschien je zin wat langer maken? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Kan jij misschien even een betere uitleg geven wat je precies wilt? Reageren
Talietje Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 ik heb een foto en ik wil graag een puzzel ermet maken. als het kan met een programma, ik zou graag willen dat je zo een vierkant met allemaal puzzeltjes in gewoon over heel de foto moet plakken en achteraf uitknippen als het is afgedrukt. kan je dat met een simpel programma? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) Ik snap wel wat je bedoelt. Kijk Hier anders even, daar kan je het online doen Maar een programma ervoor kan je Hier Downloaden. Veel plezier Bewerkt: 11 mei 2006 door Robin2130 Reageren
Talietje Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) ik heb puzzle promo creater gedownload, ik open het, maar is er geen uitleg op wat je allemaal moet klikken om een puzzel te maken? of wilt iemand het mij gewoon vertellen edit: het is geen puzzelprogramma om ui te printen voor achteraf uit te knippen! Bewerkt: 11 mei 2006 door tallex Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik kan wel wat voor je proberen. Maar dan moet je met wel even de foto sturen. Reageren
Talietje Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 weet er echt niemand een leeg vierkant (640x480pix.) met allemaal puzzeltjes in? en ik heb het echt dringend nodig!! Reageren
ViceAgent Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Heey tallex, Het is dat ik dit topic niet eerder gelezen heb maar ik ken inderdaad zo'n programmatje, en het is nog gratis en legaal te downloaden ook! Puzzle - Creator, het is heel simpel om mee te werken en als je het wilt downloaden moet je, vanzelfsprekend, op 'Download' klikken in het menu. Je kunt zelf foto's toevoegen en die omzetten in puzzles, je kan er helaas geen woorzoekers en andere woordspelletjes mee maken: maar je gaf ook aan dat het daar niet om gaat. Succes met je puzzels hé! Reageren
Talietje Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 ik heb dat programma geïnstaleerd, maar daar kan je je eigen foto's niet openen! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Zo te zien ben je lid van een PS gang, dus ik hoop dat je hier wat mee kunt: 20 stukjes: 63 stukjes: Minder of meer stukjes kan ik niet, dus hier moet je het meedoen. Als het niet lukt, stuur je de foto maar en dan zet ik hem erin. EDIT: Dit heb ik even gemaakt: Bewerkt: 13 mei 2006 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.