gtamaster1 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 heey ik heb mta bij san andreas gezet maar altijd als ik servers wil vinden vind hij geen servers ma dat is niet alleen bij san andreas ma bij alle spellen die ik online wil spelen:( ma kan iemand me helpen(ik kan wel gewoon op internet surfen) groetjes Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Als je een server wilt joinen, moet je bij bijna alle games eerst op Refresh drukken, zie je dat ergens staan? Als het goed is komen er dan servers, bij veel games kan je ook favorite, local of internet uitkiezen, dan moet je internet hebben. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 heeyik heb mta bij san andreas gezet maar altijd als ik servers wil vinden vind hij geen servers ma dat is niet alleen bij san andreas ma bij alle spellen die ik online wil spelen:( ma kan iemand me helpen(ik kan wel gewoon op internet surfen) groetjes Misschien houd je firewall dingen tegen, bij mij krijg ik altijd een melding als het spel gebruik moet maken van je internet. Als je dan op 'Nee' drukt bij bijvoorbeeld MTA krijg je ook geen servers te zien omdat het geblokkeerd word. Dus misschien handig om even in je firewall te kijken? Ps: Dit moet eigenlijk hier staan geloof ik.. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Je hebt als je XP hebt, 2 firewalls. Wat je kan doen is de Firewall van XP uitschakelen. Ook zal je van je andere en eigen virusscanner (zoals McAfee of Norton) de firewall ook voor dat programma moeten uitschakelen. Hier is een stap, hoe je de Windows Firewall moet uitschakelen: Je gaat naar Congufiratiescherm. Dan staat er rechtsonder in je congufiratie scherm Beveliggingscenterum staan. Dit open je. Als dat gelukt is, zie je een nieuw venster.-- Helemaal onderaan dit venster staat "Beveiligingsinstellingen in" en dan klik je op de Windows Firewall. Dan veranderd het venster en klik je op het tabblad "uitzonderingen". Nu zoek je je spel, en vink je het aan. Nu staat er zo'n zwart dinggetje in je blokje. Nu heb je het spel toegang gelaten tot het internet. Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 ik weet heus wel wat refrech enz... is ma ik heb juist een probleem met firewall ze willen niet meer aan en bij de computerzaak zijden ze dat ik een nieuwe moest kopen want we hebben egt alles geprobeerd maar het ligt niet aan de firewall ik weet echt niet Reageren
killerfragger Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) 1 je hoeft geen nieuwe (*dus niet doen*) 2 klopt als je fire wal als goed is afgesteld ligt het niet meer daar aan 3 meshien eens je reconnect (*niet in het spel maar gewoon op je internet kaart druk herstel*) kan laag zijn 4 als mat niet lukt kijk of deze het wel doet>>>hier druken<<< ook een soort mta als die het welt doet check begin met het afstellen van je cookies staat meschien wel tehoog of zet fire wall lager nooit ik herhaal nooit uit zetten !!! fire is voor hackers tijdens online game ben je het kwest baards als je firewall uit staat als de bovenste het wel doet en de rest niet check dan even of je allseeing eye hebt of de nieuwsye driver voor je netwerk kaart Bewerkt: 11 mei 2006 door killerfragger Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Voor mta problemen moet je in de mta forums zijn (logisch)... Moved Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.