Jump to content

fout melding san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

:cya:

nou ik heb al heel lang san andreas gespeeld en nou krijg ik in 1 keer z'n fout melding!!

ik snap niks van al dat technische gebeuren dus aub een gewone simpele oplossing als het kan!

deze fout melding: AppName: gta_sa.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: gta_sa.exe

ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000d7bd6

hij start gewoon niet op. net als het menu tevoorschijn komt krijg ik die melding.

ik word gek want ik wil weer san andreas spelen.

Geplaatst: (bewerkt)

Instaleer je GTA SA eens helemaal overnieuw misschien helpt dat.

Hij geeft aan dat er een probleem met de .exe is, ik zal even op google zoeken, wat het probleem kan zijn.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Hey Harrys, welkom op het forum! :cya:

Vervelend dat je dit probleem krijgt, maar misschien heb ik wel een paar mogenlijkheden op je spel weer "normaal" te krijgen. Je kunt 2 à 3 dingen doen. Ik heb ze volgorde gezet, hoe je het het beste kunt doen.

--

1) Verwijder het bestandje gta_sa.set eens, dit bestandje vind je in de map San Andreas User Files (Mijn Documenten). Als je dit bestandje verwijderd, kom het na de eerste keer spelen van San Andreas weer terug.

2) Als stap 1 niet gelukt is, kun je deze stap proberen. Je kunt alle mods uit het spel verwijderen die je erin hebt gezet. Je kunt ze verwijderen door middel van de gemaakte backup weer terug te zetten. Het spel is dan weer "normaal". Eigenlijk is hij dan zoals je hem installeerde.

3) Mochten stap 1 en 2 mislukt zijn, dan kun je het spel her-installeren. Dit kun je doen door eerst San Andreas te verwijderen (Start > Congufiratie scherm > Software > GTA SA aanklikken en dan verwijderen). Als dat gelukt is, ga je naar Deze Computer. Je doet een dubbelklik op het station waar je DVD van San Andreas in zit. Je krijgt nu de autorun in beeld, je kunt nu het spel opnieuw installeren! (Let op!! Kopieer voor de zekerheid je savegame's naar je bureaublad. Mocht je het perongelijk tijdens de setup verwijderen, dan kun je ze weer terug plaatsen).

--

Ik hoop dat je deze 3 stappen probeert. Als het lukt, dan kun je weer verder spelen. Stel je voor dat stap 1 lukt, dan hoef je de andere nie weer te doen. Ik wens je wel veel succes, en laat wat van je horen als het gelukt of mislukt is. Maar op dit moment: VEEL SUCCES :):Y

Geplaatst:

opnieuw geinstalleerd maar deed het nog gewoon

ik ga het snel proberen thanx

_O_

dit hier is ook ingewikkeld

Geplaatst:

ik heb dat bestandje weg gehaald deed het daarna nog niet

toen naar backups gekeken maar ik gebruikte geen mods

en dat herinstalleren had ik al gedaan dus ik weet niet of dat nog zin heeft

en nu???????

>>> Door Dizzee: Nieuw topic samengevoegd met dit topic. Eén topic is genoeg over hetzelfde onderwerp. ;)<<<

Hoi harrys,

Dat probleem komt mij bekend voor maar dan bij een ander spel die ik had.

Ik zou je even om het volgende willen vragen (want ik vermoed dat daar het probleem zit):

Zou jij even je specs willen posten

Start -> uitvoeren -> dxdiag

Ikkes

Edit:

@FD(hieronder): Dat is het niet. Het is een precies de zelfde fout die ik had bij het spel Mall Tycoon 2 op mijn vaders laptop. Op mijn eigen pc deed hij het wel. Het zit dus in de PC.

Bewerkt: door Ikkes

Het probleem kan ook een beschadigde DVD zijn, aangezien de kwaliteit van het hoesje waar de DVD standaard in zit erg slecht is. (ja, ik spreek uit ervaring). Kijk of er aan de binnenkant van het gat in het midden een klein scheurtje onstaan is. Als dit het geval is, komt dat door het hoesje en kun je het beste terug naar de winkel gaan.

Veel succes nog. ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

error ?door krassen of een scheurtje dat lijkt me stug kan wel als het helle enrstige wordt

(ps je hebt wel gelijk over de hoeze zeer slecht over nagedacht)

voldoet je pc aan de mimimaal eisen ?

heb je die nieuwste dirextdriver all?

zo ja

check dan heel goed je dvd door je pc op beschadigde cluster telaten checken

(ja dat kan ook voor cd en dvd xp onderstund dat )

Geplaatst:

hallo hallo

wat zijn specs?

als ik dat in toets krijg ik allemaal gegevens moet ik die opslaan en doorsturen ofzo?

naar wie dan?

dit is egt ingewikkeld!!! :?

Geplaatst:
hallo hallo

wat zijn specs?

als ik dat in toets krijg ik allemaal gegevens moet ik die opslaan en doorsturen ofzo?

naar wie dan?

dit is egt ingewikkeld!!! :?

Dit zijn specs:

Windows 2000 (incl. service pack 1), Windows XP, 1 GHz processor

256 MB ram, 64 MB DirectX 9 compatible grafische kaart. (GF3 of beter), 3,6 GB vrije hard disk ruimte, DirectX 9 compatible geluids kaart, 8x DVD rom speler, input: toetsenbord en muis

Dat is slechts een voorbeeld. Je moet dus zoals Ikkes al zei naar Start -> uitvoeren -> dxdiag. Start staat linksonderin je scherm dan klik je op uitvoeren en dan typ je in: 'dxddiag'. dan kopieër je je specs hierheen en dan kunnen wij je verder helpen!

Geplaatst:

ditte:

Operating System: Microsoft Windows XP Professional (5.1, Build 2600) (2600.xpclient.010817-1148)

Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)

System Manufacturer: Dell Computer Corporation

System Model: Inspiron 1100

BIOS: PTLTD - 6040000

Processor: Intel® Celeron® CPU 2.00GHz

Memory: 254MB RAM

Page File: 203MB used, 421MB available

Primary File System: n/a

DirectX Version: 4.09.00.0900

DX Setup Parameters: Not found

DxDiag Version: 5.01.2600.0000 32bit Unicode

Card name: Intel® 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controller

Manufacturer: Intel Corporation

Chip type: Intel® 82845G Graphics Controller

DAC type: Internal

Device ID: Enum\PCI\VEN_8086&DEV_2562&SUBSYS_01491028&REV_03

Display Memory: 64.0 MB

Current Mode: 1024 x 768 (32 bit) (60Hz)

Monitor: Digitaal LCD-scherm (1024x768)

Geplaatst:

Hoi Harry,

Ik heb even gekeken naar je specs en volgens mij zit het probleem bij de geheugen.

Dit zit net onder de minimale eisen.

Wat je kan doen is een extra geheugen bankje kopen. Wel moet je bij het kopen op het type letten. De mensen in de computer winkel weten daar alles van.

Ikkes.

Geplaatst:

Ey,,,

ik had het ook... maar die van mij had ik 1 dag was terug naar de winkel gegaan en kreeg een nieuwe en die deed het wel gewoon! 8)

Geplaatst:

klopt het minimale is 256 ram of mb.

maar waarom kan het dan dat ik het wel heel lang heb gespeeld en nooit instellingen verander??

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...