Ruurd31 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Als je de game al heel lang hebt gespeelt, en nu ineens die foutmelding krijgt. Dan is er goed wat fout, ik denk dat je DVDtje stuk is. Misschien kun je hem nog kopieren en je originele cd + een extra kopie veilig opbergen. Dan ga je met de ene kopieerde DVD SA spelen, daarvoor zul je even moeten googlen op een San Andreas No DVD patch. Zo doet San Andreas het weer perfect, zonder dat je waarschijnlijk de foutmelding krijgt.
Foxr Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Hallo, Even ter herinnering: Het spel heeft het eerste WEL gedaan, zegt hij... dus aan zijn specs kan t niet liggen. Aangezien t om een fout gaat bij een bestand, ligt het aan het software, dus niet aan het hardware! Dus die eerste 3 stappen van Ruud zouden goede oplossingen kunnen zijn. Gedacht aan Windoctor van Norton, helpt bij mij ook vaak bij fouten die met herinstalleren niet zomaar weggaan! Bewerkt: 13 mei 2006 door Foxr
DvDGta Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 anders moet je ff kijken of je spyware of virussen hebt
mastermikeyboy Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ik had hetzelfde probleem. nu een half jaar later heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd en gta er weer op geprobeerd te zetten. maar tijdens de install gaf tie al fouten dat een paar bestanden niet overeen kwamen met het bestand op de dvd. toen heb ik hem op mijn vaders pc geinstalleerd deed tie het wel. dus ik bestanden gekopieerd en op mijn pc gezet maar nu heb ik een foutmelding elke keer als ik net een nieuw spel start oftewel ik kan niet spelen. de foutmelding weet ik niet precies maar ik krijg een normaal schermpje van windows dat er een fout is opgetreden. wie kan mij helpen michiel
mastermikeyboy Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) hier mijn foutmelding AppName: gta_sa.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: gta_sa.exe ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000dfe92v eigenlijk hetzelfde de specs komen nog maar heb geen internet op mijn pc trouwens het spel doet het ook niet op mijn pa's pc maar het installeren wel Bewerkt: 21 mei 2006 door mastermikeyboy
harrys Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 joehoe kan iemand misgien me vraag beantwoorde¿?¿ oh lama
max__623 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 eigelijk heel simpel..... is een dff/txd/.... wat ontbreekt in de gta.IMG ben er nu zelf naar op zoek >>> Door Bling: Wil je voortaan even naar de datum kijken? Dit topic is namelijk al 8 maanden oud, en het probleem van de topicstarter is ondertussen al wel opgelost, denk ik. <<<
Recommended Posts