kees1991 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 weet iemand een chript om een 3d model in unreal torament te inporteeren ik weet dat het kan met de ut level editor maar ik weet niet of er een tool is om het (volgens mij een tga file) te exporteeren weet iemant er 1 of 2 Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Hoe bedoel je precies? Kan je je vraag wat duidelijker uitleggen? Reageren
kees1991 Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 dat je dus net als voor gta sa je model kan opslaan als dff maar dan nu voor het bestant van ut2004 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 De Mod tools moeten inbegrepen zijn voor UT (voor zover ik weet). Ook word UT en Doom veel meer gemod als GTA. Vanwege de Engines etc. Kijk gewoon even met Google, en je zult geheid wat vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.