Jump to content

Prijs Wii bekend gemaakt?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Door een wss domme fout heeft de nieuwe EGM de prijs van de nieuwe Nintendo Wii bekend gemaakt.

De nieuwe console zou ongeveer een 250 dollar kosten, wat niet overdreven is. Of dit een betrouwbare bron is, is niet bekend.

Bron

Bewerkt: door Rekam
Geplaatst:
Door een wss domme fout heeft de nieuwe EGM de prijs van de nieuwe Nintendo Wii bekend gemaakt.

De nieuwe console zou ongeveer een 250 euro kosten, wat niet overdreven is. Of dit een betrouwbare bron is, is niet bekend.

Bron

250 dollar, dus 195 euro. :sst:

250 dollar, dus 195 euro. :sst:

Reken toch maar op een prijs rond de € 250,-

Als je namenlijk de Dollars omrekend naar Euros (Met de huidige wisselkoers), daar dan 19% BTW bijteld. Dan moet je de prijs mooi afronden en dan kom je uiteindelijk uit op ± €249,99.

Nog steeds een prachtige prijs van de Nintendo Wii als het verhaal van de $250 klopt! :D:*D

Edit:

Ik vind het een beetje duur het is naar mijn gevoel gewoon een gamecube met motion-sensors in de controller. :bonk:

En dát slaat dus totaal nergens op, dan kan ik ook zeggen: De ps3 is naar mijn gevoel gewoon een combinatie van de Xbox360 en de Nintendo Wii met bluray discs.. Komt op hetzelfde neer wat jij zegt, namelijk een niet onderbouwde uitspraak (van een Sony fanboy) :D

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:
Ik vind het een beetje duur het is naar mijn gevoel gewoon een gamecube met motion-sensors in de controller. :bonk:

probeer dan eens een ps3 te kopen ;)

Geplaatst:

Gamecube was anders een topper!! Ik geloof niet dat het Gamecube-achtig word, Nintendo draait al een aantal jaartjes mee en heeft wel degelijk verstand van zaken...ze upgraden altijd alles bij een volgende versie van een spelcomputer. PS3 en Xbox 360 gaan het wel degelijk zwaar krijgen met de concurrentie van Nintendo. :)

Geplaatst:

Dit baseer jij op?, Zoals Jowx al zei dit is een opmerking die je niet kan onderbouwen met een argument.

De Wii word zoveel meer dan een Cube upgrade, de Wii word een nieuwe doorbraak in Videogaming!

The Wii Will Rock You!

Geplaatst:

De Wii is juist de enige vernieuwende console, die iets totaal anders gaat doen dan z'n voorganger, want de PS3 en Xbox 360 zijn eigenlijk gewoon de PS2 en Xbox met meer kracht.

Geplaatst:

De Wii is juist de enige vernieuwende console, die iets totaal anders gaat doen dan z'n voorganger, want de PS3 en Xbox 360 zijn eigenlijk gewoon de PS2 en Xbox met meer kracht.

Oh ja? Wat heeft de wii tenopzichte van de gamecube vernieuwend? sensors? Heeft PS3 ook.

Geplaatst:
Oh ja? Wat heeft de wii tenopzichte van de gamecube vernieuwend? sensors? Heeft PS3 ook.

De Wii heeft een revolutionaire en innotvatieve controller waardoor totaal nieuwe gameplay mogelijk is. En het is inderdaad waar dat de PS3 het idee van Nintendo heeft afgekeken om bewegingen te registreren. Is het je trouwens al opgevallen dat de PS3-controller en de Wii-controller er heel anders uitzien? Die van de Wii is hier speciaal voor gemaakt, bij de PS3 is het meer een gimmick.

Hou maar gewoon op. Je hoeft niet meer te bewijzen dat je een fanboy bent, want dat heb je al ruimschoots gedaan.

Geplaatst:
De Wii heeft een revolutionaire en innotvatieve controller waardoor totaal nieuwe gameplay mogelijk is. En het is inderdaad waar dat de PS3 het idee van Nintendo heeft afgekeken om bewegingen te registreren. Is het je trouwens al opgevallen dat de PS3-controller en de Wii-controller er heel anders uitzien? Die van de Wii is hier speciaal voor gemaakt, bij de PS3 is het meer een gimmick.

Ik neem aan dat de doorsnee gamer niet z'n goeie conditie heeft om drie uur lang te gaan zwaaien. Met een PS3/360 controller kan je uren doorgamen. De Wii is een goeie 3de party console, maar niet veel meer. Oke, hij is vernieuwend... Maar wel een topsport! Maar volgensmij wil Nintendo ook dat iedereen hem naast zijn 360/PS3 heeft staan!

Geplaatst:

Dat is niet waar,

Sony heeft ook iets heel speciaals met hun controller gedaan. Vooral de PS3 gaat het volgens hun heel goed online doen. Tevens vind ik die controller van de Rev maar niks. Het is toch veel fijner om gewoon een controller te gebruiken ?

Geplaatst:

Hou maar gewoon op. Je hoeft niet meer te bewijzen dat je een fanboy bent, want dat heb je al ruimschoots gedaan.

SONY heeft niks afgekeken

1. De sensors zijn verschillend

2. Er zijn al PS2 controllers met tilt-sensors

Conclusie, als er iemand afkijkt is het nintendo wel. ;)

Ik neem aan dat de doorsnee gamer niet z'n goeie conditie heeft om drie uur lang te gaan zwaaien. Met een PS3/360 controller kan je uren doorgamen. De Wii is een goeie 3de party console, maar niet veel meer. Oke, hij is vernieuwend... Maar wel een topsport! Maar volgensmij wil Nintendo ook dat iedereen hem naast zijn 360/PS3 heeft staan!

Ik ga er vanuit dat het voor een normaal mens geen moeite is om achterover te zitten en je arm op en neer te bewegen. Maar goed, als dat voor jou te veel gevraagd is ben jij een uitzondering op die regel.

Dat is niet waar,

Sony heeft ook iets heel speciaals met hun controller gedaan. Vooral de PS3 gaat het volgens hun heel goed online doen.

Sony heeft nog helemaal niks laten zien wat echte innovatieve gameplay brengt met hun 'nieuwe' controller. Maar als je met iets speciaals bedoelt dat ze hun oude controller gebruiken en hem toevallig, net als de Wii, ook op bewegingen laat reageren geef ik je daarin groot gelijk.

Over dat online: Dat hebben ze afgekeken van Xbox Marketplace. Ja, zelf zeggen ze natuurlijk dat hun online service het fantastisch gaat doen. Maar is Sony objectief als ze het over hun eigen producten hebben?

1. De sensors zijn verschillend

Maar het idee is toevallig hetzelfde als bij de Wii.

2. Er zijn al PS2 controllers met tilt-sensors

Geef twee voorbeelden

Conclusie, als er iemand afkijkt is het nintendo wel. ;)

Waar slaat dat opeens op? Ten eerste is het geen conclusie uit je vorige twee punten. Ten tweede heb je het niet onderbouwd, dus dan heeft niemand er niet. Als je het niet onderbouwt, kun je het beter niet zeggen.

Bewerkt: door Piet-Herr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...