Hutenmah414 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) Zou iemand Deze auto willen converteren voor mij, dit is de enige Iveco Daily die ik heb gevonden maar hij is voor VC dus... Ik hoop dat ik in het juiste subforum heb gepost ? Bewerkt: 27 december 2011 door Hutenmah414 Reageren
mickey Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ik wil het wel voor je doen, maar heb je wel toestemming? Zo ja, doe ik het morgen wel even voor je. Greets, Mickey Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Nou, ik heb geen toelating gevraagd aan de maker maar kan dit een probleem vormen ? Reageren
mickey Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Soms wel, dus ik zou eerst even toestemming vragen aan de maker. Als het anders is, zal ik het ook wel doen. Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Toestemming vragen is niet nodig (als het voor eigen gebruik is). De auto is voor GTA3/VC dus je wil hem voor SA hebben? Is niet echt moeilijk, er staat ergens een tutorial op www.matiscus.tk . Veel succes! Greetz Reageren
mickey Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) @ dabeast: Weer wat geleerd. @ Tim Van Vynckt: Ik doe het wel(tenzij je het liever zelf doet), maar dan wel morgen. Bewerkt: 11 mei 2006 door mickey Reageren
Crowsoul Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) Net effe zitte knutselen voor je en zo komt ie er uit. komt een beetje stoer over met die 22" blings er onder. Jammer dat het koetswerk zo low poly is. Ik PM je nu meteen Enjoy Bewerkt: 12 mei 2006 door Crowsoul Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik vind hem mooi van model, maar zou je hem niet een beetje kunnen texturen want dit is echt afgrijselijk Reageren
Crowsoul Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik vind hem mooi van model, maar zou je hem niet een beetje kunnen texturen want dit is echt afgrijselijk Ik kan het nog niet. Ik wacht op de tut die in aanmaakt is. Kan ook niet meer wachten. En hoe texturen btw? Logo's uw eigen firma of zo? Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Ik bedoel met texturen een paar ramen ertussen steken, zoals Hier BV En het is een vraagje hoor, maar kan je er een High Poly van maken ? Edit: en een paar van deze logo's: Klik[/url Bewerkt: 27 december 2011 door Hutenmah414 Reageren
Crowsoul Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik bedoel met texturen een paar ramen ertussen steken, zoals Hier BV En het is een vraagje hoor, maar kan je er een High Poly van maken ? Nope zo goed ben ik "NOG" niet Was het maar wel zo Reageren
ikt Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik bedoel met texturen een paar ramen ertussen steken, zoals Hier BV En het is een vraagje hoor, maar kan je er een High Poly van maken ? Edit: en een paar van deze logo's: Klik Dan moet je met moddelen beginnen om er ''ramen'' op te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.