Robienske Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 (bewerkt) Kijk eens wat ik in de 2e trailer vond. Ik bekeek eens stukje voor stukje dat stuk in de trailer waar de flitsende beelden komen. En wat zag ik ? Onze goeie ouwe hunter :lol: EDIT: Nu lees ik net in een andere topic dat er al bekend is dat de hunter er in zit. <_< Bewerkt: 9 oktober 2004 door Robienske Reageren
gta player Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 SORRY maar dat was ook al bekent er is ook een andere screenshot met de hunter: http://www.gtacrime.nl/sanfierro/16.jpg (en als de screen op www.gtasanandreas.nl staat dan voert u die link maar in,ik heb er geen gezien) Reageren
Joriz Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Een hunter is het zelfde als een Apache. Een Apache heet in GTA gewoon Hunter. Netzo als alle andere voertuigen een andere naam hebben. De Comet is bijvoorbeeld een Porsche 911 Reageren
gta player Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 mischien bedoeld hij welk naam die helicopter zal hebben in gta Sandandreas. Reageren
Q Dude Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 naja in ieder geval alles wat tot nu toe in deze topic staat was al bekend :notinpressed: Reageren
gta player Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 ja das waar ign en gamespot moeten opschieten!!!!!!! Reageren
Majus Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Noemde de hunter in gtavc ook niet apache ??? :gtasign: Reageren
gta player Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 nee bij vice city heten die ook al hunter !! Reageren
Majus Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Bij mij ni hoor ik heb het juist nog uitgeprobeert Reageren
gta player Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 op de ps2 heet het wel de hunter hoor !!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Spike Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 op de ps2 heet het wel de hunter hoor !!!!!!!!!!!!!!! he he is er dan weer 1 moeilijk aan het doen :angry: . ik weet toch 100% zeker dat die de hunter heet. tjonge jonge jonge daar ga ik niet moeilijk over doen <_< Reageren
Tim14 Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 op de ps2 heet het wel de hunter hoor !!!!!!!!!!!!!!! he he is er dan weer 1 moeilijk aan het doen :angry: . ik weet toch 100% zeker dat die de hunter heet. tjonge jonge jonge daar ga ik niet moeilijk over doen <_< Rustig, nogal een onlogische reactie van jou Reageren
Q Dude Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 ik snap hem eigenlijk wel die legerhelicopter (om hem zomaar even te noemen) heeft in GTA gewoon de HUNTER en niet apache of weet ik veel wat. Reageren
Melchior Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 R* wil natuurlijk geen gezeik over het ''alleenrecht'' op namen... Begrijpelijk, dus dan maar een andere passende fictieve naam. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 en mogen ze zelf het schademodel bepalen, wat ik 1 van de pluspunten van het spel vindt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.