Jump to content

firmware 2.7 en cheat device center


samoht

Recommended Posts

hallo,

Ik heb mijn psp upgedate naar versie 2,7 en had dat beter niet kunnen doen.

Want nu werkt het cheat device center niet meer. :-(

Weet iemand hoe je dit weer werkend kunt krijgen?

Want ik speelde op mijn PSP eigenlijk niks anders dan met het cheat device center.

Weet iemand hoe je het weer werkent krijgt :?

Link to comment
Delen op andere websites

De cheatdevice werkt niet op 2.7.

De cheatdevice werkte door een fout in een saveslot van lcs, maar in 2.7 is die fout gedicht en werkt de cheatdevice dus niet meer. Edisoncarter zoekt ook niet meer naar een nieuwe fout omdat die er toch niet meer zijn.

De enige manier om cheatdevice terug te krijgen is wachten tot er een downgrader komt voor 2.7, maar dat zal nog wel héél lang duren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehh Advancegta, hij heeft al geupdate en zoekt naar oplossing om zo toch Cheatdevice te kunnen gebruiken!

Wat jij poste is geen oplossing, want dat is een downgrader om van 2.0 naar 1.5 te gaan en die werkt niet voor 2.7. Een downgrader voor 2.7 is er nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook geupdate naar 2.7. En de Cheatdevice werkt inderdaad niet. Je zal moeten wachten tot Edison een nieuwe versie maakt dat 2.7 ook ondersteunt. Of als hij geen meer maakt, dan is het inderdaad stom van ons geweest om hem te upgraden. Anderzijds zit ik er niet met in, want nu kan hij paar dingen meer die wel handig zijn. Je kan bevoorbeeld Flash afspelen nu op internet. Echt handig. Maar ik denk dat de beste oplossing tot hier toe is dat je gewoon afwacht. Of er een nieuwe Cheatdevice komt of niet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...