Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Tsja, op zich wel natuurlijk. Alleen vind je de zwarte Boxville uitsluitend in LS, SF en LV. Je zult dan eerst helemaal vanuit de stad naar Red County moeten rijden en daarna als de ochtend aanbreekt vanuit Red County naar de opslagplaats in de grote stad. Eerlijk gezegd denk ik dat je daarmee zoveel tijd kwijt zult zijn dat het niet zoveel zin meer heeft 8)

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi Spoekie, welkom op 't forum.

Ik denk dat dit niet mogelijk is. Op WikiGta staat:

Opmerking: hoewel je de inbraakmissies dus zowel in Los Santos, San Fierro en Las Venturas kunt doen lijkt de beste plaats om ze te doen toch Los Santos. In de wijk Ganton bij je eerste save-house staan veel lage huizen met dure spullen en de rit naar de opslag na afloop is makkelijk te maken.

Het kan dus volgens mij alleen in de drie grote steden en niet in de countrydorpen. Ik raad je het inderdaad aan om de missie gewoon in Los Santos te doen. Er zijn in de buurt van waar de Boxville staat meer dan genoeg huizen om heel wat binnen te halen.

Edit: GTA-Sheep was mij voor. Hij heeft er meer verstand van, houd je dus maar aan zijn antwoord!

>>> Door GTA-Sheep: Dank je voor het compliment, maar dat valt allemaal erg mee hoor. Er lopen héél veel leden rond met meer verstand van de GTA-verhalen dan ik :)<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

ik heb het geprobeerd en volgens mij kan het niet. ik was met zo'n boxville naar blueberry en palonimo creek gereden maar ik kon nergens inbreken. Maar toch bedankt! :D

Geplaatst:

Probeer het eens met de 'always midnight' cheat, doe ik altijd als ik in huizen wil gana kijken.

Geplaatst: (bewerkt)

heb ik al geprobeert maar bij die huizen krijg je geen geel pijltje. Dus volgens mij kan het niet :clown: Maar toch bedankt! :D

Bewerkt: door spoeky

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...