Jarno Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) TeamBalancer Voor eerlijkere teams! Inleiding TeamBalancer is een add-on voor je scripts om te voorkomen dat iedereen bijv. team blauw is. De TeamBalancer staat maximaal 2 spelers verschil per team toe. Joint iemand toch een team dat vol is, dan wordt deze speler geforceert het andere team te joinen. Ik ben van plan ook aantal functies toetevoegen dat de TeamBalancer ook kijkt naar scores om een nog eerlijkere teams te maken. Downloads Kant-en-klare scripts * ---LocalYokel: Sports Edition (Bestandsnaam: lyse.amx - TeamBalancer versie: 0.2) ---Cops N Gangs (Bestandsnaam: cng.amx - TeamBalancer versie: 0.2) ---Rivershell (Bestandsnaam: rivershell.amx - TeamBalancer versie: 0.2) ---Area51 Break-in! (Bestandsnaam: area51.amx - TeamBalancer versie: 0.2) Let op: Er zit nog wel één fout in 0.2. Dat de skins niet mee-veranderen. Installatie gidsen etc. - Geen - *: Standaard scripts waarbij TeamBalancer al geïnstalleerd is. Bewerkt: 15 mei 2006 door Jarno Reageren
Azer Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Iets waar ik al een tijd op zat te wachten succes Reageren
Jarno Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) LocalYokel~SE + TeamBalancer 0.1 is er Zie hoofdpost. Edit Cops N Gangs + TeamBalancer 0.1 is er nu ook Bewerkt: 12 mei 2006 door Jarno Reageren
Crifox Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Kan je geen filterscript maken , of past ie het dan ook toe op gamemode's zonder teams. Reageren
Jarno Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Kan je geen filterscript maken , of past ie het dan ook toe op gamemode's zonder teams. Helaas is dit te moeilijk, omdat elk script ander team-systeem heeft. Of iniedergeval andere variable namen. Reageren
Le MrG Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) He, wat jammer zeg OkeOke flammetje ik maak m'n bericht wat langer Dit is toch wel zeer handig, omdat soms de teams echt zo oneerlijk zijn verdeeld, dan is het bijv 7 vs 3 Omdat de andere skin betere wapens heeft of iets leukers moet doen Bewerkt: 13 mei 2006 door Le MrG Reageren
Flame^ Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 He, wat jammer zeg Serieus, kan je ook even posten met inhoud? Kzie je alleen maar van die korte en inhoudloze posts plaatsen, en das nou niet bepaald gezond voor je warnlevel. Reageren
Jarno Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Alle edits maar verwijderd. TeamBalancer 0.2 is er! Wat er aangepast is: - Betere balancering - Betere forceer manier - Fout gerepareerd dat soms je kleur niet klopte met je werkelijke team. Bewerkt: 15 mei 2006 door Jarno Reageren
Jarno Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 - BUMP - Eindelijk heb ik Area51 werkend gekregen (Had problemen met interiors). Nieuwe versie staat in hoofdpost. Reageren
Dynamic Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Area 51 werkt nog niet Probleemloos als je een skin hebt van een ander team omdat die vol is dus de skinbug als je dan geparachut hebt enzo.. en je word neergeschoten word je in de muur gespawnt en het lijkt dan dat de textures niet zijn ingeladen.. Dynamic Reageren
Le MrG Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Nog 1 tijdens die map, als je speelt als attack en word gekilled, spawn je ineens 25 KM boven de Quarry dus krijg je de heletijd Stay within the world boundry's Reageren
Jarno Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Bedankt Dynamic voor het melden. Nog 1 tijdens die map, als je speelt als attack en word gekilled, spawn je ineens 25 KM boven de Quarry dus krijg je de heletijd Stay within the world boundry's Raar uitgelegd maar ik snap wat je bedoelt. Ook bedankt voor het melden. Reageren
hetoog Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 hey. ik kan hem niet meer downloaden. maar zou hem tog graag willen hebben Reageren
Jarno Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik heb ze niet eens meer op mijn computer . Sorry. Reageren
hetoog Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 hey. ow jammer. maar weet iemand wel of die goed werkt want ik en een maat zijn bezig om een tdm server temaken. en dan is dit wel een belangrijke iets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.