ACID Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 hoi, ik gebruik teamspeak2 voor wolfenstein et, dus dan ga ik teamspeak doen, dan kom ik gewoon in die server ik zie ook welke andere mensen er zijn, maar ik hoor hun niet praten en zij mij ook niet maar dan zegt ie codec not supported, hoe kan dit en wat kan ik er aan doen ? mvg. spacerune Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Download even het programmaatje GSspot (klik hier). Ga in dat programma naar File -- Open en open het bestandje wat je gebruikt voor Teamspeak. Dan zie je ergens in het rode vierkant (zie plaatje hieronder) wat voor codecs je mist voor het programma. GSpot Dan staat er bij "More info..." dacht ik wel iets over welke codec het precies was. Codecs kun je trouwens gratis downloaden op Free Codecs Ik hoop dat je er een beetje uitkomt, anders stel je hier nog maar een vraagje. Succes ermee! Reageren
ACID Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 moet ik de .exe openen in gsspot ? Reageren
Yohan Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 moet ik de .exe openen in gsspot ? Ik denk het wel.. Reageren
ACID Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Heey Froodoo welk bestand moet ik nu openen ?? de .exe file kan ik niet openen met GSpot Reageren
Follow Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Met teamspeak heb je heel vaak problemen, skype is veel handiger. Reageren
ACID Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 kan er nog iemand helpen, welk bestand moet ik in Gspot openen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.