Jump to content

is gta iv nu een werknaam of niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je "merknaam" bedoelt, ik denk van wel. Anders zouden ze ook geen site en alles eromheen maken. Ze hebben het ook al officieel aangekondigd. Dus dan kun je wel vaststellen dat het een merknaam is.

Kijk ook eens op GTAGames voor het laatste nieuws en mis geen enkel nieuwtje over de nieuwe gta.

Geplaatst:

Ja hij bedoeldt dat het een werknaam is, dat is het volgens mij niet. GTA IV is waarschijnlijk de naam van de volgende GTA, het zou wel kunnen dat ze het als werknaam hebben, maar ze hebben ook een hele site en alles met dat logo, dus ik denk dat het de uiteindelijke naam is. Misschien veranderd het nog wel.

Geplaatst:

Ik neem aan dat ze het nog wel gaan veranderen, en dat het gewoon weer de naam krijgt van waar het afspeelt, zoals bij SA, LC en VC

Geplaatst:

Er bestaat geen GTA LC hé, bij GTA 3 speelt zich wel in Liberty City af, maar heete ook gewoon GTA 3, dus misschien is het nu wel GTA IV.

Geplaatst:

De volledige naam van het spel is gewoon: Grand Theft Auto IV

Er zullen vast wel mensen dit af gaan korten naar GTA 4 of GTA IV

Geplaatst:

Ik vind het wel spijtig. Ze hadden GTAIII ook beter GTA Liberty City genoemd.

Laten we hopen dat ze het nog veranderen (al vrees ik ervoor).

Geplaatst:

Ik dacht opeens dit:

GTA III, GTA VC, GTA SA (Trilogy)

GTA IV, GTA ..., GTA ... (Trilogy)

Het is maar een gedachte.. maar het zou best kunnen.

Geplaatst:

ik denk van wel mar ik bedoel dat dachten we eerst ook bij cvice city maar dat werd geen gta 4 maar gta vice city

Geplaatst:

Misschien komen alle GTA's wel bij een GTA + nieuwe stad!You never know what can happen....

Geplaatst:
Ik dacht opeens dit:

GTA III, GTA VC, GTA SA (Trilogy)

GTA IV, GTA ..., GTA ... (Trilogy)

Het is maar een gedachte.. maar het zou best kunnen.

ja zo hoort het dus ook dat heeft sam of dan houser zelf gezegd

Geplaatst:

Ik hoop dat het niet GTA IV blijft heten er moet nou zo juist een echte naam worden. Het klinkt dan veel beter om een echte stad aan te horen. Net als San Andreas, Liberty City. Vice City vind ik zojuist niet echt een stad-naam!

Ben tenminste benieuwd 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...