Big-Bear Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 Hey, Dit is mijn eerste GFX Tutorial, jullie zullen er vast wel wat aan hebben, hij is in het Engels, en is bedoeld voor een ander Forum, maar wel gemaakt door mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 Het resultaat is wel vet. De tutorial zelf ziet er ook netjes en overzichtelijk uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 Mooi Resultaat Eens ff kijken of ik hier nog wat van kan opsteken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 Mooie tut Bl44tie/Big Bear. Ik kon hem makkelijk volgen... Mijn resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2006 Tadaaaaaaa Voor een ET Clan gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kadee Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) hele mooie tut voor mijn eerste keer vind ik hem goed geslaagt Bewerkt: 18 juni 2006 door kadee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.