Flitskikker Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Mijn site is een paar dagen geleden uitkomen. Maar wat vinden jullie ervan? Ik heb nog een rot-host, PM voor een goede gratis. Klik op deze button om hem te bekijken: Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Mooi gemaakt, duidelijk en overzichtelijk En veel informatie, met van alles wat Voor ieders wat wils Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Niet gek, alleen de reclame is lelijk, en je site gaat over te veel verschillende onderwerpen, maar dit kan ik ook wel weer begrijpen, omdat je natuurlijk alles wilt laten zien wat jij doet. Dat blauw is wel een mooi kleurtje. Bewerkt: 12 mei 2006 door Wazuup Reageren
Upstream Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Open eens frameset.htm, en verander daar dit: <FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE in dit: <FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE> Doordat er een ">" aan het einde mist, is hij alleen in IE goed zichtbaar. In alle andere browsers niet, op die manier loop je veel bezoekers mis. Reageren
Goofy Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Klik gauw op een onderdeel in het menu! ik zie geen menu ook niet in IE Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Open eens frameset.htm, en verander daar dit: <FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE in dit: <FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE> Doordat er een ">" aan het einde mist, is hij alleen in IE goed zichtbaar. In alle andere browsers niet, op die manier loop je veel bezoekers mis. Sorry, Upstream. Dat lost het probleem niet op. Reageren
Joriz Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Mooie site. Alleen die M kan je denk beter met een of ander Handwriting lettertype doen. Tevens moet je jouw site is goed met Firefox bekijken. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Door die > erbij te zetten, was het menu foetsie. Nu ik het weer weg heb gehaalt, doet het menu het weer. @Joriz: Die M is mijn logo, die kun je niet met een lettertype doen. Misschien een Photoshopper kan het. Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 leuke site flitskikker duidelijk en overzichtelijk enzo mooie kluer ook ik zit ook wel eens te denken om een site te maken Reageren
Le MrG Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Hij is inderdaad mooi, maar als je die > weglaat en je hem valideert met W3C komt hij de test niet door En je zie het menu niet in FF, dus er is nog wel behoorlijk wat mis! Reageren
Argon Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik zou ook de cursor veranderen naar dat handje (als je over een link gaat) dat is namelijk gebruiksvriendelijker. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik zou ook de cursor veranderen naar dat handje (als je over een link gaat) dat is namelijk gebruiksvriendelijker. Hoe doe je dat? Reageren
Upstream Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Poging V2.0: <FRAMESET ROWS="150,*" framebordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" NORESIZE> <FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE <FRAMESET COLS="180,*" framebordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" NORESIZE> <FRAME NAME="menu" SRC="menu.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE> <FRAME NAME="index" SRC="home.htm" SCROLLING="AUTO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE> </FRAMESET> </FRAMESET> Dit zou moeten werken. Ik moet je zeggen dat deze code veels te rommelig is, en erg verwarrend voor verschillende browsers. Ik zou zelf even hier kijken, en je code zo veel mogelijk versimpelen. Ik bedoel, je hele site is toch wel afhankelijk van deze paar regels . En om je eerlijk te zeggen, ik ben nooit een voorstander van frames geweest en ik ben zeker niet de enige. Maarja, dat is een ander verhaal. BTW, over wat juul zegt, misschien zoiets Menu Toevoegen onder: div.Section1 {page:Section1;} a {cursor:pointer;} Waarschijnlijk werkt het niet, omdat de code van menu.htm veel te verwarrend is. Reageren
The Mafia Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Je ziet je Menu alleen in IE. Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 het doet me denken aan een in word gemaakte website Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.