Jump to content

Mijn site

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn site is een paar dagen geleden uitkomen.

Maar wat vinden jullie ervan?

Ik heb nog een rot-host, PM voor een goede gratis.

Klik op deze button om hem te bekijken:

screen449rn.gif

Geplaatst:

Mooi gemaakt, duidelijk en overzichtelijk ;) En veel informatie, met van alles wat

Voor ieders wat wils :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Niet gek, alleen de reclame is lelijk, en je site gaat over te veel verschillende onderwerpen, maar dit kan ik ook wel weer begrijpen, omdat je natuurlijk alles wilt laten zien wat jij doet. Dat blauw is wel een mooi kleurtje.

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Open eens frameset.htm, en verander daar dit:

<FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE

in dit:

<FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE>

Doordat er een ">" aan het einde mist, is hij alleen in IE goed zichtbaar. In alle andere browsers niet, op die manier loop je veel bezoekers mis.

Geplaatst:
Open eens frameset.htm, en verander daar dit:

<FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE

in dit:

<FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE>

Doordat er een ">" aan het einde mist, is hij alleen in IE goed zichtbaar. In alle andere browsers niet, op die manier loop je veel bezoekers mis.

Sorry, Upstream. Dat lost het probleem niet op. :N

Geplaatst:

Mooie site. Alleen die M kan je denk beter met een of ander Handwriting lettertype doen.

Tevens moet je jouw site is goed met Firefox bekijken.

Geplaatst:

Door die > erbij te zetten, was het menu foetsie. Nu ik het weer weg heb gehaalt, doet het menu het weer.

@Joriz: Die M is mijn logo, die kun je niet met een lettertype doen.

Misschien een Photoshopper kan het.

Geplaatst:

leuke site flitskikker

duidelijk en overzichtelijk enzo

mooie kluer ook :Y

ik zit ook wel eens te denken om een site te maken :*D

Geplaatst:

Hij is inderdaad mooi, maar als je die > weglaat en je hem valideert met W3C komt hij de test niet door

En je zie het menu niet in FF, dus er is nog wel behoorlijk wat mis!

Geplaatst:

Ik zou ook de cursor veranderen naar dat handje (als je over een link gaat) dat is namelijk gebruiksvriendelijker.

Geplaatst:
Ik zou ook de cursor veranderen naar dat handje (als je over een link gaat) dat is namelijk gebruiksvriendelijker.

Hoe doe je dat? :?

Geplaatst:

Poging V2.0:

<FRAMESET ROWS="150,*" framebordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" NORESIZE>
  <FRAMESET COLS="180,*" framebordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" NORESIZE>
   <FRAME NAME="menu" SRC="menu.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE>
   <FRAME NAME="index" SRC="home.htm" SCROLLING="AUTO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE>
  </FRAMESET>
</FRAMESET>

Dit zou moeten werken. Ik moet je zeggen dat deze code veels te rommelig is, en erg verwarrend voor verschillende browsers. Ik zou zelf even hier kijken, en je code zo veel mogelijk versimpelen. Ik bedoel, je hele site is toch wel afhankelijk van deze paar regels ;) .

En om je eerlijk te zeggen, ik ben nooit een voorstander van frames geweest en ik ben zeker niet de enige. Maarja, dat is een ander verhaal.

BTW, over wat juul zegt, misschien zoiets

Menu

Toevoegen onder: div.Section1 {page:Section1;}

a {cursor:pointer;}

Waarschijnlijk werkt het niet, omdat de code van menu.htm veel te verwarrend is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...