~> GizmO <~ Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Hallo mensen. Ja je leest het goed, Gizmo heeft zijn PS onder het stof vandaan gehaald en ik weer begonnen met het maken van designs. Ik ben vanmiddag even begonnen en ik kon er helemaal niks meer van. Hier even 2 designs. Niet te hard afkraken graag. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Nou, ik ken er van bijna, tot niets van maar ik vind ze best wel aardig hoor Mijn voorkeur gaat naar de eerste, Mooie achergrond en een mooir meisje en leuke kleuren Doe zo voort Reageren
killerfragger Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 ziet er cille uit nummer 1 is het mooiste je krijgt voor nnummer 1 een 9/10 en nummer2 een -8/10 Reageren
Yohan Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Hey Killerfragger ik ben het Phoenix.. Ontopic: Ik vind de eerste heel rustig, maare daarom niet minder! 8/10 De 2e vind ik helemaal super, het klopt gewoon!, En dan die flash uit zijn vuist ofz super.. 10/10 Welcome Back... Reageren
Dago58x Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik vind de beide sig echt super vet De Eerste Vind ik echt Cool Maar Toch een half cijfer minder 9,5/10 De Tweede Gewoon TE Mooi Ik geef je daarvoor een 10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Damn! GizmO. Je hebt echt weer twee mooie signatures gemaakt. Die eerste vind ik erg mooi, met de custom shapes, en de tekst past er ook goed bij. Deze geef ik een 9/10. Die tweede is heel vet, die hand is mooi verlicht, de handschoen van Michael Jackson? Deze geef ik een 9.5/10. Echt heel vet man. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Thanks for the comments guys. Ik ga proberen meer designs te maken komende tijd. Dus ik zal weer meer aanwezig zijn in het GFX deel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.