Special Car Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik zou graag willen weten hoe je een auto op kan voeren wiej kan mijn Verder helpen? Reageren
deagle Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Dit kan je door je handling.cfg aan te passen. Gebruik even onze beste vriend google . Succes! Reageren
Crowsoul Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik zou graag willen weten hoe je een auto op kan voeren wiej kan mijn Verder helpen? Al you need to know in this topic Reageren
Special Car Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Kan misschien Iemand een stappeplan Maken want et is gwn klote zo.... ik wilk dat ook leren ;p Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Leer nou eens zoeken! Twee topics hieronder staat DIT. Zo moeilijk is het toch niet... Edit: Special car, ik zie net dat je nieuw bent. Onthoud voortaan dan je de zoekfunctie ook kan gebruiken. Veel plezier op het forum nog Bewerkt: 13 mei 2006 door Wazuup Reageren
Special Car Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Keej dan Hey Onzettend Bedankt he echt Bedankt Voor de Topic aleen ik weet niej hoe je nou handeling cfg ofzo Opent in da Kladblok..... das et kutte Bewerkt: 14 mei 2006 door Special Car Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Klik met rechts op de handling.cfg en druk op 'openen met..' zoek tussen dat rijtje kladblok en dan opent ie euhm. welkom btw. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Klik met rechts op de handling.cfg en druk op 'openen met..'zoek tussen dat rijtje kladblok en dan opent ie euhm. welkom btw. is het dan niet handig om "dit type altijd met dit programma openen" ofzo aan te vinken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.