BigDeath Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 in San Fierro zit een Mod Garage de Wheel Arch Angels of iets dergelijks maar na welke missie kan je um gebruiken als dit het verkeerde deel is srry move um dan Reageren
BaasB Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Je kunt Wheel Arch Angels gebruiken als je de 'Wang Cars Missions' hebt gedaan. voor informatie over de Wang Cars Missions, kijk hier: Klik. EDIT: Misschien is het voor je ook handig om te weten welke auto's je kan tunen in Wheel Arch Angels. Hier een lijstje: Sultan (Vindplaats van Sultan: Klik. Plaatje van Sultan: Klik.) Elegy (Vindplaats van Elegy: Klik. Plaatje van Elegy: Klik.) Uranus (Vindplaats van Uranus: Klik. Plaatje van Uranus: Klik.) Flash (Vindplaats van Flash: Klik. Plaatje van Flash: Klik.) Jester (vindplaats van Jester: Klik. Plaatje van Jester: Klik.) Stratum (Vindplaats van Stratum: Klik. Plaatje van Stratum: Klik.) Veel succes ermee. Groeten BaasBart Bewerkt: 12 mei 2006 door BaasB Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 je kon hem toch al gebruiken na de eerste missie van de wang cars? (zeroing in) Reageren
BigDeath Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 ok dan weet ik dat ook weer Thnx Reageren
Rullez Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 nee het is volgens mij de tweede missie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 je kon hem toch al gebruiken na de eerste missie van de wang cars? (zeroing in) nee het is volgens mij de tweede missie Nee, na de eerste missie Zeroing in wordt deze mod garage beschikbaar. Als je deze missie hebt gehaald, dan krijg je een iflmpje dat je kunt modden in Wheel Arch Angels en dat je daar streetraces wagens kun modden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.