.::FLIPKIP::. Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 hallo allemaal: ik weet niet waar ik dit anders moest plaatsen, dus plaats ik het maar hier. ik was een beetje rond aan het touren ik Los Santos en toen zag ik bij een cluckin' bell in willow field een bord staan met het cluckin' bell Huge meal voor $1.99 of $2.99 en als je dan de winkel in gaat en het meal wilt bestellen moet je in eens $10 betalen, niet dat het me iets uitmaakt maar toch het is wel een soort afzetterij Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 haha, leuk gevonden, dat is inderdaad afzetterij ja Reageren
Dizzee Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 ik weet niet waar ik dit anders moest plaatsen, dus plaats ik het maar hier. SA general lijkt mij een betere plaats, aangezien dit geen EE is... Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Ik lees nooit reclame borden in GTA San Andreas. Maar het geeft dus wel leuke weetjes . Goed gevonden hoor, ga zo door! Bewerkt: 12 mei 2006 door Twenty Eyes Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Haha, dat is net als in die 69c winkels waar je in de automaat een snack kunt kopen voor $2 ofzo. Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Geweldig goed gevonden, daar ben ik dus echt slecht in. In het zoeken van dat soort kleine dingen. Ik ga daar dus nooit meer eten. Meer betalen dan ze zeggen dan ga ik hun mensen plat leggen. Met een pistool geen rooie kool. Dat was een prachtige grap, kijk ik eet het cluck'in bell menu op wat een heerlijk hap. Ontopic: Als je nog meer van dat soort dingen kan vinden post ze dan. Hoe dom ze ook kunnen wezen. Er zou toch wat achter moeten zitten. Maar goed daar komen we toch nooit achter . Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Dat is een goeie, niet dat het veel uitmaakt Als je iemand neerklopt heb je al direkt 30$ maar het is leuk gevonden.. Reageren
sido Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Dat was mij op het begin ook al opgevallen bij binco, staat ook een bord van alles $1.00 ofso, maar dat slaat ook nergens op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.