Le MrG Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Hey, Kijkt iemand wel eens DGB op Veronica? Ikzelf soms maar vind het een DIKKE na-aper van Pimp My Ride En als ze dat dan al doen, doe het dan goed Zo mooi vind ik de resultaten niet eens Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Ik vind het echt een ongelofelijk schijtprogramma, maar ik kijk het wel altijd om te kijken hoe ze heel die auto's vernaaien Ik had een keer gezien dat ze een mooie BMW hadden, en daar hadden ze toen van die veel te grote vierkante wielkasten op gezet! Jeweetwel, net zulke als op een aanhanger zitten... Dan voel je je flink genaaid als ze je ingeschreven hebben *EDIT: Het is idd een na-aper van Pimp My Ride, maar dan 10x zo slecht Bewerkt: 12 mei 2006 door DaddyPimp Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Haha boeremestwagens die ze maken, na 1 week staan ze alweer op marktplaats te koop Reageren
X-TX Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Klopt, ze gaan niet zo uitgebreid te werken als bij Pimp-My-Ride. Daar halen ze hele wagen uit elkaar en gaan ze allemaal schoonmaken enzo, bij De Grote Beurt gaan ze alleen spuiten, nieuwe dingen erin, klaar... En 9 van de 10 auto's zien er niet eens zo mooi uit vind ik. Een keere hadden ze lager voor bumper gemaakt dan de rest van de auto, en de hele lijn van de wagen klopte niet meer. Moet je nagaan dit '_' is de voor bumper en dit '-' is de rest van de auto: _ ------ Reageren
RTS Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 De limo van Direct was toch echt wel dik geworden, en de Honda Civic van vandaag helemaal al. Hoe kun je DGB nou met PMR vergelijken? PMR heeft een veeeeeel groter budget dankzijn MTV, een wereldbedrijf. DGB maakt met het seizoen betere auto's. En ja die van het eerste seizoen was echt dikke zooi. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Echt een fuck programma is dat. Ze maken die auto's nog lelijker dan ze eerst waren. En die velgen die ze er onder zetten, die zijn echt niet om aan te zien. Misschien moeten ze eerst maar eens wat afleveringen van Pimp my Ride bekijken, dan kunnen ze daar nog wat van leren. Reageren
Rullez Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 ik vond hem van direct ook wel mooi en die mafia bmw Reageren
Ferre Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Weleens een stukje van gezien. Ik vind het ook nageaapt van Pimp my Ride. Alleen bij Pimp my Ride steken ze duizenden dollars in zo'n wagen. Alleen Pimp my Ride is ook veel beroemder, dus je kunt ook voor meer geld wagens 'pimpen'. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 ja, dat is wel waar, ik ken PMR niet, maar ik weet wel zeker dat het beter is dan DGB. Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat ze de auto lelijk vonden, volgens mij mogen ze dat niet zeggen. Trouwens, ik kijk er heel soms naar, maar meestal zet ik de tv uit na Top Gear, dat is tenminste leuk. Enne, ik noem De Grote Beurt Fuck My Ride, niet Pimp My Ride. Reageren
Ferre Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Het is gewoon allemaal in sene gezet, en afgesproken. Kijk bij Pimp my Ride maar naar de aftiteling, dan moeten ze elke keer weer opnieuw beginnen met het stukje van dat ze WCC, MTV moeten bedanken. Dan vergeten ze weer wat Maar als ik een wrak van een wagen zou hebben, en hij is weer een beetje opgeknapt, dan zou ik als eerste reactie wel blij zijn met wat ik gekregen heb. Reageren
Juju Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik heb 't gister gezien bij een vriend, die dat helemaal geweldig vind. Mijn mening: 100% wannabe Pimp My Ride Als ik de afstandbediening had had ik allang Jensen opgezet Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Dat Prgoramma Is gewoon vanm nut gemaakt Hun maken alleen maar de deuren en nog wat onzinnig Bij Pimp My Ride Maken ze alles De BAgage , Binne KAnt,Buitenkant Alles Ik zeg maar 1 ding Ze Zijn 100% Wannebee Van Pimp My Ride Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.