Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had mijn cd eindelijk gevonden :D

Maar ik zoek nu een SWAt skin voor GTA san andreas.

Waar kan ik die vniden?

Geplaatst:

Probeer wat te zoeken op google, of kijk in de download database van gtagames.nl. Daar zul je al heel wat leuks vinden. Een gewoon politie uniform zit trouwens al in het spel, je kunt dit krijgen door honderd procent te daten met Barbare Schernvart.

Ik pm je wel met wat links van andere sites met downloads voor GTA SA.

Geplaatst:

Ik heb nog niet degene die ik zoek, ik zoek die ene die al in het spel zit.

Bij die misie dat je de politie neermoet schiten in los santos, dan komen ze door luiken enzo.

Geplaatst:
Je bedoeld vast de missie Reuniting the Families, daar komen inderdaad SWAT mensen door het dak naar beneneden. Alleen.. Is de skin die Tim van Vynckt jou geeft, wel de skin die je bedoeld hoor!

Die is voor vice city :{

Geplaatst:
Je bedoeld vast de missie Reuniting the Families, daar komen inderdaad SWAT mensen door het dak naar beneneden. Alleen.. Is de skin die Tim van Vynckt jou geeft, wel de skin die je bedoeld hoor!

Inderdaad, die is voor Vice City....

Geplaatst:

ik heb al op Internet rondgezocht maar bij The GTA Place en GTADownloads hebben ze zoiets niet... :N

Ik ga nu verder zoeken! :cya:

Geplaatst:
Sorry, maar ik heb wel een andere gevonden. Deze kun je hier downloaden. Hier is alvast een voorproefje:

swatgear.jpg

Die is voor vice city, dat zag ik op de pagina.

Geplaatst:

Ik heb een Swat Skin gevonden, Als je hem niet mooi vind zal je eens moeten in het Modding Forum vragen of ze de Swat skin willen converteren naar San Andreas, (Diegen die ik in mijn eertse post heb vermeld)

(Als dat gaat)

Maar hier de SWAT skin: Klik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...