Follow Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik had mijn cd eindelijk gevonden Maar ik zoek nu een SWAt skin voor GTA san andreas. Waar kan ik die vniden? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Probeer wat te zoeken op google, of kijk in de download database van gtagames.nl. Daar zul je al heel wat leuks vinden. Een gewoon politie uniform zit trouwens al in het spel, je kunt dit krijgen door honderd procent te daten met Barbare Schernvart. Ik pm je wel met wat links van andere sites met downloads voor GTA SA. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Hier heb je er eentje Hier heb je er nog eentje, de FBI skin (Onderaan) Reageren
Follow Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik heb nog niet degene die ik zoek, ik zoek die ene die al in het spel zit. Bij die misie dat je de politie neermoet schiten in los santos, dan komen ze door luiken enzo. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Je bedoeld vast de missie Reuniting the Families, daar komen inderdaad SWAT mensen door het dak naar beneneden. Alleen.. Is de skin die Tim van Vynckt jou geeft, wel de skin die je bedoeld hoor! Reageren
Follow Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Je bedoeld vast de missie Reuniting the Families, daar komen inderdaad SWAT mensen door het dak naar beneneden. Alleen.. Is de skin die Tim van Vynckt jou geeft, wel de skin die je bedoeld hoor! Die is voor vice city Reageren
W Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Je bedoeld vast de missie Reuniting the Families, daar komen inderdaad SWAT mensen door het dak naar beneneden. Alleen.. Is de skin die Tim van Vynckt jou geeft, wel de skin die je bedoeld hoor! Inderdaad, die is voor Vice City.... Reageren
Miyamoto Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 ik heb al op Internet rondgezocht maar bij The GTA Place en GTADownloads hebben ze zoiets niet... Ik ga nu verder zoeken! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Swat-skin: Ik heb de SWAT-Leader skin gevonden voor San Andreas: Download-link: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1468 FBI-skin: Ook heb ik de FBI-skin gevonden voor San Andreas:[/b] Download-link: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=391 Image: Reageren
Follow Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Swat-skin:Ik heb de SWAT-Leader skin gevonden voor San Andreas: Download-link: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1468 Huh? Ik kan die niet downloaden er staat: No files available for download yet. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Sorry, maar ik heb wel een andere gevonden. Deze kun je hier downloaden. Hier is alvast een voorproefje: Reageren
Follow Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Sorry, maar ik heb wel een andere gevonden. Deze kun je hier downloaden. Hier is alvast een voorproefje: Die is voor vice city, dat zag ik op de pagina. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ik heb een Swat Skin gevonden, Als je hem niet mooi vind zal je eens moeten in het Modding Forum vragen of ze de Swat skin willen converteren naar San Andreas, (Diegen die ik in mijn eertse post heb vermeld) (Als dat gaat) Maar hier de SWAT skin: Klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.