robinzzz Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 degene die de vraag goed heeft mag de volgende vraag stellen mijn vraag: Waar ligt het Love Media bedrijf?? graag met een screenshot erbij
Flying Dutchman Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar er staat hier al een vastgeplakte quiz. Kijk eens even voor je een topic opent, of gebruik de zoekfunctie. Voor alle functies van het forum kun je het beste even de helpdesk raadplegen; de link staat altijd bovenaan het forum. Hier kan denk ik wel een slotje op.
robinzzz Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar er staat hier al een vastgeplakte quiz. Kijk eens even voor je een topic opent, of gebruik de zoekfunctie. Voor alle functies van het forum kun je het beste even de helpdesk raadplegen; de link staat altijd bovenaan het forum.Hier kan denk ik wel een slotje op. Dit is een andere quiz
Svenie Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Volgens mij komt het op het zelfde neer en heeft dit topic niet veel nut. Sorry dat ik het zeg maar het zal niet lang duren of een Moderator,Admin dit topic sluit.Dus mischien post je gewoon beter mee in dit topic:Quizz. Bewerkt: 12 mei 2006 door svenie
Dizzee Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 In elke forum kan je een quizz vinden over het spel. Dus als je een SA quizz wil ga je naar het San Andreas forum en doe je daar mee. Dit vind ik overbodig...
Recommended Posts