Jump to content

Windows installer 3.1

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem met windows installer 1.3

Ik had norton 2006 op me computer staan, maar nu wil ik hem weer uninstalleren

maar dat lukt niet, omdat windows installer niet is gevonden, hoe kan dat?

Geplaatst:
Ik heb een probleem met windows installer 1.3

Ik had norton 2006 op me computer staan, maar nu wil ik hem weer uninstalleren

maar dat lukt niet, omdat windows installer niet is gevonden, hoe kan dat?

Dan is hij er al af ;)

Ik weet niet of je met een installer, iets kan uninstalleren. Maar misschien kan je ook de map uit de Progam Files verwijderen, snelkoppelingen en al die dingen verwijderen. Dat doe ik meestal.

Geplaatst:

Yep het is me nu wel gelukt alleen nu ik Norton van me pc heb afgegooid

Krijg ik steeds in e taakbalk menu, you pc is in danger wat heeft dit te beteknen?

En het lukt me niet meer om norton opnieuw te installeren, er zit ergens een fantale fout, wat kan dat zijn?

en nog iets:Als ik me pc opstart en ik kom op het bureablad terecht krijg ik deze melding:

c/windows inet 2001/ winlogon kan niet worden gevonden, wat te doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Hey searagent,

De melding 'Your PC is possibly in danger' geeft aan dat hij geen Antivirus/Firewall kon vinden, dat is natuurlijk heel logisch omdat je net Norton verwijdert hebt, je kan deze melding dus oplossen door een nieuwe Virusscanner te installeren.

Ook geef je aan dat je norton niet kan installeren omdat er een fatale fout is, wordt deze fout misschien ook beschreven? Een fatale fout kan in principe best veel zijn, het zou dus handig zijn als je meer informatie kon geven.

Winlogon zorgt er voor dat je kan inloggen op je computer (Zo'n schermpje dus: )

2168185_340_1140474874390-logon.jpg
Zo ziet het er uit bij Windows 2000, bij Windows XP ziet het er moderner uit

Ik snap eerlijk gezegd ook niet hoe het kan dat je dat bestand kwijt bent, heb je perongelijk iets meer gedelete dan alleen norton? Ik heb ook even ge-googled en volgens mij is het helaas niet mogelijk om het bestand te downloaden van het internet en het in je systeemmap te plaatsen; dit soort gedownloade bestanden zijn vaak ook nog spyware of een virus ook! De enige oplossing lijkt me windows opnieuw installeren, of systeem herstel doen.

Bewerkt: door ViceAgent

Hoe bedoel je windows opnieuw installeren?

EDIT:Als ik me pc opnieuw installeer ben ik dan ook alle gegevens kwijt op internet? zoals favorieten?

Bewerkt: door searagent

Als je Windows opnieuw installeert ben je alle gegevens kwijt die je had, zoals bijvoorbeeld word documenten, plaatjes en spellen. Je kan nog wel gewoon op internet (mits Internet Explorer/Firefox of een andere browser is geïnstalleerd en je een internet-connectie hebt natuurlijk) maar je favorieten zal je kwijt zijn, ook zul je je startpagina opnieuw moeten instelleren enzovoorts.

Omdat ik snap dat je niet alles kwijt wil raken kun je ook systeem-herstel doen, zo hoef je windows niet meer opnieuw te installeren. Hier staat hoe je systeem herstel moet doen, ik zou wel vragen aan je ouders of ze je helpen.

Succes!

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:
Nou kijk hersteling helpt niet meer. Is het opnieuw installeren van een pc gevaarlijk?

Nee, maar je bent natuurlijk wel al je gegevens kwijt. En je moet wel wat van PC's afweten om je hardeschijf enz. goed in te delen. (Ik heb zelf linux al een paar keer geïnstaleerd maar nog nooit windows en dat is vele moeilijker naar het schijnt (heb ik horen zeggen dus.).)

Geplaatst:

Wij hebben Windows op CD'tjes staan. Zo kunnen we Windows weer opnieuw installeren.

Alleen als je al je bestanden niet kwijt wil raken moet je een back-up maken. Dus je belangrijke documenten op een DVD/CD branden. Zorg wel dat je DVD/CD'tjes hebt waar je de bestanden ook weer vanaf kan verwijderen. Scheelt een hoop DVD/CD's. Die heten volgens mij DVD-RW (of CD-RW natuurlijk).

Geplaatst:
Wij hebben Windows op CD'tjes staan. Zo kunnen we Windows weer opnieuw installeren.

Alleen als je al je bestanden niet kwijt wil raken moet je een back-up maken. Dus je belangrijke documenten op een DVD/CD branden. Zorg wel dat je DVD/CD'tjes hebt waar je de bestanden ook weer vanaf kan verwijderen. Scheelt een hoop DVD/CD's. Die heten volgens mij DVD-RW (of CD-RW natuurlijk).

Zo heten ze inderdaad (dat staat voor rewriteable), je kan alles ook op een USB stik zetten natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...